Oblíbené filmy (10)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Resident Evil (2002)
Utržený ze řetězu (2005)
Troja (2004)
Kedže neberem do úvahy historickú neprestnosť, ale to si stačí prečitat Homéra. Tak tento film patrí u mna medzi top 10. Perfektne zvládnuté herecké výkony, plno skvelých replík a samozrejme pozorovať čo dokázal človek spraviť kôli sláve. Krásne súboje a ani na sekundu som sa pri tomto filme nenudil.