Recenze (93)
Příběh Marie (2014)
99,5 %..
Líza, liščí víla (2015)
Největší pošahanina, co jsem kdy viděla..ale musela jsem ju vidět do konca :D
Mike a Molly (2010) (seriál)
Je to prostě dobrý ;)
Black Books (2000) (seriál)
Kolikrát jsem se nemohla zastavit řvát smíchy..přesně TOHLE v komerčních TV chybí!! Míň stupidních Ordinací, víc Black Books, a lidi nebudou tak blbí!!
Mrtví jako já (2003) (seriál)
George je přesná!!
Věk nevinnosti (1993)
Ne..mám ráda Day-Lewise, nesnáším Pfeiffer..
Až na krev (2007)
Co?
Strach jíst duše (1974)
..ale já prostě nesnáším filmy starší než z devadesátých let..nebejt toho, dostane to ode mě minimálně 4, už jen proto, že se mě podobná situaca hodně dotkla. Fakt k přemejšlení.
Silent Hill (2006)
CO TO BYLO???