Recenze (98)
Bolek a Lolek (1963) (seriál)
Tak na Pata a Mata to samozřejmě nemá, ale tihle 2 kluci od našich sousedů z Polska umí pobavit.
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Kvalitní a seriózní pořad o české politické sféře. Pane Moravče, jen tak dál. Konečně se po dlouhé době v České Televizi objevil pořad, který si alespoň trochu posvítí na ty naše české svině ze shora. Klidně víc přitvrďte, nám to vadit určitě nebude.
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Jediný pořad, který v Televizi sleduji s co největší pravidelností. Výborní komentátoři/ky, super úvodní znělka a hlavně nezávislé zpravodajství ze světa sportu. I to se dá stihnout za necelých 15 minut. Jen tak dál..
Deník princezny (2001)
Tohle, že je komedie pro teenagry?? To se asi někdo zbláznil...Jenom se stačí podívat na tvůrce filmu a už mi to je všechno jasný. Walt Disney. Tak co bysme pak mohli asi čekat? Nic jiného než trapnost v tom nevidím.
Dvanáct do tuctu 2 (2005)
Hodnocení bude velmi jednoduché. První díl jsem ohodnotil jednou hvězdičkou a protože druhý díl je splácaný ze stejného těsta trošku v jiné míse, tak hodnotím také jednou.
Dvanáct do tuctu (2003)
Na mě až moc velká pohádka o jedné "zvláštní" americké rodině. Pod pojmem rodinná komedie si opravdu představuji něco jiného než toto. Trochu reality a méně toho "amerického" by neuškodilo pane režisére.
Bludiště (1997) (pořad)
Když jsem přišel ze střední domů a zrovna nebylo co dělat, tak jsem na to kouknul. Každopádně nejlepší vědomostní pořad pro mladé. Na druhou stranu, kolik takových seriálů u nás vzniklo? :D
Dallas (1978) (seriál)
Tak tohle je pravá seriálová Amerika 80. let. Já jim to nebaštím. Ale 1 hvězdičku musím dát, protože postava proradného J.R. mi utkvěla v paměti až dodneška + dobrá úvodní znělka seriálu. A to je 15 let, co jsem to viděl naposledy.
Ghost Rider (2007)
Všemi zatracovaný Ghost Rider v čele s Nicolas Cagem. Já se ale musím přiznat, pro mě to nebylo zase tak špatné. Taková průměrná oddychovka. Samozřejmě chyb tam je jak máku, ale atmosféra, když se Johnny Blaze promění v Ghost Ridera se mi líbí. Přesně 50%. Víc ani míň.
Trosečník (2000)
Zase jednou mě chytl TOM HANKS. Co k tomu dodat, než jsem se na to podíval, tak jsem si v duchu říkal, jestli to má vůbec cenu, když už jsem to párkrát viděl. No, a ono mě to zase bavilo. Prostě, ONE MEN SHOW!