Recenze (98)
Princezna ze mlejna (1994)
Nejpovedenější Troškova "novodobá" pohádka. Andrea Černá jako princezna určitě ano + výkon Yvetty Blanarovičové jako místního čertíka.
Zoolander (2001)
Asi tady budu jediný. Ale co to jako je? Tohle není humor! Docela hvězdný obsazení, ale kam se to probůh dostali. Benovi Stillerimu jsem to fakt nežral tuhle krávovinu.
Vdáš se, a basta! (2007)
Další z mých oblíbených hereček Mandy Moore. Roli cukrářky jsem ji uvěřil. Být matkou a potají ji vybírat toho "správného" není špatná zápletka, ale taky žádná světová. Výborná Lauren Graham a Gabriel Mach si splnil, co se od něho čekalo.
Jackass 3 (2010)
Do třetice všeho dobrého. Já nemůžu. Tohle je prostě skvělí. Taky se nedivím, že mladý amíci to napodobovali až skončili v nemocnici.
27 šatů (2008)
Katherine Heigl je jedna z mých oblíbených hereček. A já mám rád romantické komedie. Takže takhle kombinace u mě většinou vyhraje. Samozřejmě je to jenom jedna z tisíce dalších komedií tohoto typu.
Jak krtek ke kalhotkám přišel (1957)
Moje neoblíbenější pohádka ze všech!!!! Jako syn knihovnice mám doma všechny knížky s krtečkem.
Hustej nářez (2009) (pořad)
Proboha, kde vzali ty moderátory nebo co to má bejt? I ožralej bych to komentoval líp. A nemluvím o tom, že si to stejně každý pustí na netu.
Peříčko (1997) (pořad)
Moc dobře si pamatuji, jak jsem se na to koukal a doufal, že neprobudím spící rodiče :D
Komisař Rex (1994) (seriál)
Na odpad to u sebe nevidím. Komisař Moser a jeho věrný přítel REX. To je dvojka, kterou jsem sledoval rád.
Pan Tau (1971) (seriál)
Že Vám splní pan TAU všechna přání? Ale kdepak. U mě tímto neuspějete. Když jsem byl malý a koukal na to, tak už v té době mě to nic neříkalo.