Recenze (363)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Celou dobu jsem si říkal, že je to celkem průměrný a zdlouhavý a DiCapria s Olyphantem jsem fakt musel přetočit, ale za super finále a neskutečné napětí během Pittovy návštěvy na starým filmovým ranči si to 4 hvězdy zaslouží. A za cameo Rebeccy Gayheart, odpornost Dakoty Fanning a neskutečnou podobu Damiana Lewise s McQueenem.
6 underground: Tajné operace (2019)
Není to ani Ostrov ani Skála, má to jen Melanie a úsměv Adrie.
Tři mušketýři (1973)
Každá generace měla své Tři mušketýry, moji jsou tihle a třeba můj otec si nikoho jiného než Barraye jako d'Artagnana nedovede představit. A pro mou přítelkyni bude navždy nejlepší Gabriel Byrne, i když z jiného příběhu :-)
Ohrožení Britannicu (1974)
Drát je nesmrtelný, i když zbytek už dávno odvál čas.
Až na dno (2017)
Až na dno. Až na dno pomalého děje, až na dno střihu, až na dno závěru. Dva naprosto odlišné osudy, které by nudily i samostatně, ten podvodní předělaný na dokumentární film by snad obstál. Nehrála Vikander v nějakém Terminátorovi? Mimiku jako by se učila od Mistra :-) Chvíli jsem si říkal, že se Siddigem přijde aspoň trochu zápletka, ale ne. Pustit si to příště, tak nejspíš usnu.
Bitva o Sevastopol (2015)
Akční výbuchy, prskající hlínu na všechny strany, prokládané dementními scénami z USA a průměrnými scénami ruského sexu (hodně podobný americkému sexu s ratingem PG-13). Tři hvězdy za snahu.
Děti planety Duna (2003) (seriál)
Kromě této druhé části samozřejmě miluju i první, Dunu.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Stathama a Albu mám rád, ale ten Jones, to je strašná postava, a ten scénář není jen na hlavu, to snad hodili do klobouku všechna slova z opileckého brainstormingu a náhodně vybrali pět a vymysleli kolem nich příběh jako písničku ve Vtipu za stovku Ruda z Ostravy. ..žíš!
Anna (2019)
Prostě pitomější vykrádačka vlastního majstrštyku, kde vynecháte trénink a pustíte Annu Nikitovnu rovnou do akce. Velmi prosté, jen správně proskákané v čase, abyste ty pointy všechny pobrali. Na jedno shlédnutí, ale neurazí to.
Predátor: Evoluce (2018)
Predátor zkřížený se Sharknádem.