Recenze (363)
Hlasy (2014)
Už chápu, proč dostal Ryan roli Deadpoola, casting musel vidět toto :-) Gemmě sluší každý faldík navíc a Anna nádherně zpívá, ale toho tiku v ksichtě se budu zbavovat dlouho, pane Batesi.
Až vyjde měsíc (2012)
Vypadá to, jako když neherci zkombinují rozhlasovou hru s němou groteskou, ale je to super, pořád jsem se lehce culil a mám po tom dobrou náladu, to beru.
Komorná (2016)
My, co jsme kdysi v minulém tisíciletí viděli poprvé hentai v Chotěboři a to rovnou s chapadly, jsme byli asi zklamaní ze sklepa a malého akvária, to mělo velký potenciál hnusu, ale pak by to byl jiný film, ne tak poetický a láskyplný a spravedlivý. A navíc to není film na jedno shlédnutí, to vždycky potěší.
Dunkerk (2017)
Hvězdu dolů za obětování frantíka, které nebylo zpracované dobře. To ho pod vodou v lodi někdo přivázal nebo co? Jinak fakt dobrý, Nolan nezklamal. Potěšila mě rolička mé oblíbené Helgy z Haló Haló, Kim Hartman. Jo táák, ona je to režisérova tetička :-)
Troll Bridge (2019)
Děkuju Pet za tip, tohle je geniální kraťas a ten dědula v roli Cohena je skvělej. Chtělo by to s ním natočit něco většího, nějaký velký příběh barbara Cohena, dokud ho ještě máte k dispozici.
Zabiják proti své vůli (2019)
Směs Matrixu, Nezvratného osudu a Bladea, v tomto pořadí, aspoň na první shlédnutí. Díky za Samaru, ale toto neuvidím desetkrát jako Krvavou nevěstu, jednou stačilo.
Chůva na zabití (2017)
hodně nevyrovnaná podívaná, co nedrží moc pohromadě. Hvězda navíc jen za Samaru. To není jako Evil Dead, bohužel.
Kriminálka Anděl - Série 2 (2010) (série)
můj nejoblíbenější díl je zde, Klášterní tajemství. Ale ve Švýcarském řezu zase hraje moje oblíbená Ela Lehotská.
Carnival Row (2019) (seriál)
Jasně, bylo to dost předvídatelné, ale na druhou stranu můžu říct, že se to drželo klasického kánonu - kdo je svině, je svině pořád, i když to o něm na začátku nevíme, kdo je spravedlivý, nikdy neuhne, i když mu jde o krk. A kdo miluje, miluje naplno. Tak to ve správných příbězích má být a v pohádkách nebo legendách obzvlášť. Speciálně mě baví Tamzin, od doby, co jsem ji viděl prvně v Pýše a předsudku... she grew up, she filled out :-)
Vánoční kronika (2018)
Pořád mám raděj Santu Úchyla, ale nebylo to až tak hrozný, Kurtovi to sedlo a malá Darby se naučila elfsky. Díky za paní Santovou, jinak to být nemohlo :-)