Recenze (110)
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Tak tam by mě nikdo nedostal... :-D
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Takový postapo spíš než Jurský park. Ale nenudilo.
Můj soused Totoro (1988)
Roztomilý! Chci taky takovýho huňatýho souseda! Až po přečtení komentářů mi došlo, že to vlastně nemělo moc příběh. Vůbec mi nechyběl.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Už jsem na to holt stará:-D Možná jsem na tohle byla vždycky stará. Ale čekala jsem to horší :-)
365 dní (2020)
A to že neměla prsa, to bylo schválně? Škoda, že to nebylo nějaký jen normálně blbý, ale muselo to být až takhle blbý.
Co s láskou (2014)
Ale jo, tak pobrečela jsem si... Ale bylo to moc na sílu.
K zemi hleď! (2021)
Myslím, že bych dala víc, kdyby to nebylo tak vyhypovaný a kdybych předtím nečetla výbornou povídku v rámci knížky Nihilista na balkoně na stejné téma. Každopádně top scény: koncert pro budoucnost, večeře. Super střih.
Dumbo (2019)
Ještě jsem neviděla toho starýho, na to se moc těším. Ale za tohle čtyři, na Boží hod tak akorát.
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
A mně to přišlo dobrý! Sudičky taky v pohodě a bylo to napínavý. Pro děti to mohlo být asi trochu matoucí, ale to mi vadit nemusí.
Láska na kari (2014)
Měla jsem chuť na romantiku a tohle ji naplnilo a navíc nabídlo krásné záběry jídla a surovin, vtipného papá a feel good aftertaste.