Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Simpsonovi (1989)
Simpsonovi byli, jsou a budou věční! :-)
Futurama (1999)
Seriál, který se v oboru může rovnat se Simpsonovými a to převážně jako jediný. Není mi vůbec líto těch nocí, kterých jsem koukal právě na Bendera :-P
Griffinovi (1999)
Hvězdná brána (1997)
Dr. House (2004)
Hugh Laurie je díky tomuto filmu nesmrtelný a my všichni by jsme mu měli děkovat za to, že právě on vdechnul život Dr. Housovi :-))
Mentalista (2008)
Patrick má charisma, sympatický blonďák, díky, kterému jsme mnohdy přemýšlel, zda to opravdu může fungovat i v reálném životě :-)
Zákon gangu (2008)
Nikdy nevěřte nikomu kdo nejí maso! :-D
Teorie velkého třesku (2007)
AWESOME!! CUTE and WONDERFUL!
Ted a spol. (2009)
Když nebylo v tv na co se koukat a já louskal programy narazil jsem na tohle, né že bych byl do toho blázen, ale je to seriál který je humorný a poutavý a není z něj jen hloupá telenovela :-)