Recenze (113)
Warcraft: První střet (2016)
jak se to snaží být epické, tak to pro mě bylo neepické vůbec. prostě film jako omalovánka z WOW ale příběh nerozvinutý, naprosto jsem nechápal nějakou návaznost a kdybych ji nečekal a nevěděl o co jde tak by to asi bylo ještě horší. Klasický příběh klidného království, někdo ho napadne, zrada zevnitř, spojíme síly a je vyhráno tady fakt nefungoval. Bohužel zahraniční receneze za mě byly přesné.
Lucifer (2016) (seriál)
Dost jsem se tešil na další díl po pilotu, který mě velmi bavil a dočkal jsem se. Super prostředí a Lucifer je prostě sympoš a už se těším až v dalších dílech začne dělat bordel jak se na jeho postavu sluší a patří.
Spectre (2015)
Dost jsem se na tenhle dil tesil, dockal jsem se a bomd nezklamal. Trosku mi to pripada jako restart stylu Craiga a navrat ke Connerymu, uz to neni jenom same strileni. Ke videt ze cela produkce stala nejake drobne coz se skvele odrazi na kulisach mistech a celku. Jedine male minus byla delsi stopaz kdy jsem se poslednich pul hodiny uz dival kdy to skonci. Tech 2 a pul hod je dost
Čtvrtá mocnost (2012)
Spionazni film o ne uplne sympatickem hrdinovi kterej se dostane do krizku z fsb, rozhodne je to oproti bournum a tak mnohem zajimavejsi a je tady citit evropska produkce jak bic. Ale tema by se dalo asi zpracovat o neco lip. Presto doporucuji
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
jen se nažer ty liško zk....ená :D
Snadný prachy (2010)
nejlepší kousek z trilogie, prostě další gangsterka kde sympatický hlavní hrdina má snahu udělat balík a dostat se do vyšší společnosti, ale bohužel ho dostihne jeho svět. Prostředí švédska je neokoukané a celkem mě film bavil
Godzilla (2014)
pro mě zatím nejlepší godzila co byla natočena
Zloba - Královna černé magie (2014)
celkem kvalitně zpracovnaá pohádka s menšími odchylkami proti původní verzi. Nenadchne ale v žádném případě ani nenudí
Transcendence (2014)
dlouho jsem se na to těšil ale velice mě film zklamal , bohužel mě nudil tak že jsem to nedokoukal ani do konce, děj je prostě špatně zpracovný a postavy jakbysmet, pro mě nuda bez nějakého vtažení do děje
47 róninů (2013)
super ninja kterýho nikdo nemá rád kromě princezny , je nejlepší samuraj nejodvážnější a neváhá umřít pro svého šóguna. To je ve zkratce celý film. Ale zabavilo