Recenze (153)
Ricky Stanicky (2024)
Konečně Cenovka u které jsem se náramně bavil. Scéna s kápo-hulibrkem stála vážně za to :D
Hrozba smrti (2024)
Škoda, že tam bylo opravdu dost CGI v těch fightech, až to bylo divný, ale jinak to šlo.
Transformers (2007)
Ty nejlepší vizuální a zvukové efekty - naprosto bezkonkurenční. Dosud jsem neviděl film, který by měl lepší. Ještě 3 roky a bude to 20 let, co tenhle film vznikl.
Gran Turismo (2023)
Naprostá emocionální bomba!
The Beekeeper (2024)
Až na ten konec to nebylo špatný. Líbilo se mi to pomalejší odhalení hlavní postavy aneb není "včelař" jako "Včelař", i když to tak na první pohled vypadá.
Johnny (2022)
Brečel jsem jako malej kluk.
Flash (2023)
Tak tohle je dost hustej průser. Neskutečná nuda. Mám sice výdrž, ale tohle bylo i na mě moc - po hodině jsem to prostě musel vypnout, a to jsem si říkal, že kritici přehánějí.
Arnold (2023) (seriál)
Velmi důstojně zpracované shrnutí životní cesty této legendy. Tleskám.
Shazam! Hněv bohů (2023)
Nízké hodnocení či skoro stejné jako u Black Adama, opravdu nechápu. Black Adam byl ultra dementní oproti tomuhle. Pokračování Shazam! by si zasloužilo aspoň 65%.
Nevyjasněné zločiny Roberta Dursta (2015) (seriál)
Dle toho, jak dokument probíhal a dle chování Bobbyho, jsem celou dobu měl takové smíšené a nerozhodné myšlenky, a sledoval to až s údivem, takže se nešlo vůbec odtrhnout..... a nakonec ten závěr mě totálně odpálil, jakože "WHAT THE FUCK ?!!!" - Robert Durst byl slušnej psychopat. Někoho tak chladného a tak přesvědčivého člověk jen tak nevidí.