Recenze (65)
Jumanji (1995)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů z mládí. Spousta akce, zábavy, občas jsem se až bála. Hrozně roztomilej prostě, viděla jsem ho už tolikrát a bavit mě nepřestal. V každém případě film pro celou rodinu, u kterého se nudit nebudete a možná si budete přát uslyšet vzdálené dunění bubnů... :))
Prometheus (2012)
Jelikož a protože jsem nic neočekávala, jsem maximálně spokojena. Samotní Vetřelci se mi popravdě moc nelíbí, nikdy jsem ani jednoho z nich nedokoukala, příliš mě to děsilo a dnes nějak netoužím se na to podívat, ale tenhle filmek.. to je jiná. Napětí stačí na to, aby mě udrželo u obrazovky, vůbec to není hloupé, myšlenku to má skvělou a herecké výkony Noomi a Michaela mě dostaly. Výborné. Pátou hvězdu možná přidám po druhém shlédnutí, to se uvidí. Hudbu jsem si nestihla vychutnat. :))
Wolverine (2013)
Zbytečně dlouhé, řekla bych. Ale jinak koukatelná podívaná, Wolverinovi skvěle sekunduje Rila. Hadice je ošklivá, nemůžu si pomoct, ale ten charakter by se dal využít snad i lépe. Ovšem její svléknutí z kůže.. Hmm :)) Celkově lehce nadprůměr, nijak mě to nevytrhlo, narozdíl od První třídy. Ale to je jen můj názor, samozřejmě. :)
Světová invaze (2011)
Výborná bitka. Ani mi nepřišlo, že to mělo skoro dvě hodiny, bavila jsem se od začátku do konce. Skvělé znázornění první bitvy vojáků, kdy čelí neznámému a šíří se mezi nimi panika. Slza taky ukápla. A luxusní hudba. Co víc chtít.
Dokonalý smysl (2011)
Novoroční zážitek, na který jen tak nezapomenu. Dlouho po skončení jsem jen seděla a zírala do zdi, neschopná slova. Nutí vás to k zamyšlení, jak moc důležité naše smysly jsou a co by to znamenalo, kdybychom ztratili tyhle smysly všichni.. Lehce mě to přivedlo ke vzpomínce na Den trifidů, ale skutečně jen lehce. Tenhle film je opravdu katastrofický a my bychom si měli vážit toho, že vidíme, slyšíme, cítíme..
Lorax (2012)
Pro mě velké překvapení. Podle zdejšího hodnocení bych čekala opravdu nějakou agitku, ale.. Bylo to velmi milé, vtipné, film krásně utekl a bavila jsem se až do konce. Rozhodně doporučuji, především dětem, ale i dospělým, kteří jsou otevření lehce kýčovitému, barevnému, ale zábavnému a trochu i poučnému příběhu.
Karate Kid (2010)
Něžný, i když občas brutální, ty zápasy mezi dětma ... Občas mi pěkně zatrnulo. Ale Jaden není vůbec tak špatnej a Jackie je prostě Jackie, skvělej herec. A ta vedlejší linka mě dost překvapila, takže další bod navíc. Rozhodně stojí za to vidět, film pro celou rodinu.
Nevědomí (2013)
Tak trochu Moon, tak trochu The Island a tak trochu romantika jak prase :D Ne, je to docela povedené scifi, to se tomu musí nechat. Tom je jako vždy okouzlující a Olga.. no, ta je prostě moje oblíbenkyně, krásná ženská prostě. Nápad sice lehce ohraný, ale řekla bych, že jsou i mnohem horší scifi. A hlavně se na to moc pěkně kouká.
The Ledge (2011)
Komorní drama, které mě nenechalo vydechnout.. Strhlo mě svým příběhem, dialogy i koncem. Některé filozofické otázky, které ve filmu padly, si kladu také a s Gavinem bych si hodně rozuměla.
Ostrov (2005)
Si tak říkám, že by občas nebylo od věci nečíst obsah. Ale i tak velmi slušná zábava, ke konci trochu předvídatelná, ale slušně jsem se bavila a neměla jsem čas se v tom rýpat. Ewan i Scarlett jsou maximální, celý ten nápad je vynikající a vůbec, Kdo rád scifi, nemělo by mu to uniknout.