Recenze (102)
Temné nebe (2013)
Absolutně nejlépe udělaný horor o emzácích! Díval bych se na to pořád.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Dostalo me to. Velka sila.
Čistá duše (2001)
Po dlouhe dobe urcite film, ktery stoji za koukani i vicekrat, nadherny snimek i obsazeni. Opravdu palec nahoru
Sbal prachy a vypadni (1998)
Zasmal jsem se a o to jde. Fakt prima film.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Me to caplo proste
Prokletí domu slunečnic (2007)
Jednu jen za Kirsten
Mrtvý sníh (2009)
Zombiky nemusim vubec, ale tohle jsem dokoukal...
Lásce na stopě (2001)
To je neuveritelna americka sracka, jednu hvezdicku jen za to, ze jwem to kvuli moji pritelkyni dokoukal....
Donšajni (2013)
Vsechno co se mohlo udelat spatne se udelalo. Co se tyce hudby ta byla dobra jen kvuli ukazkam z oper, na tom nevidim nic tezkeho sestavit mix oper...ostatni veci bych radsi nekomentoval. Bohuzel jsem ani nedokoukal, tak slaby to bylo.
Fotograf (2015)
Ja miluju pana Saudka a film v podobe Rodena v hlavni roli, ktery hral skvele, me vazne bavil. Perfektni