Recenze (17)
Prometheus (2012)
Bol na to pekný trailer, ale po zhliadnutí filmu bohužiaľ zostalo iba pri ňom, čakal som viac a myslel som si , že si na tomto filme pochutím, ale nestalo takže 6/10.
Nickyho rodina (2011)
Perfekny dokument o clovekovi , ktory dokazal zachranit ludske zivoty deti preotoze chcel , takze hodnotenie je 85%, konecne perefekne spacovany dokument z CZE+SVK strany!
Alvin a Chipmunkové 3 (2011)
Deti tento film moze zabavit, ale dej neslany,nudny, asi najhorsia cast serie takze 35% a to som zavrel obe ocka.
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Chro, chro a chro, jedine tak na pekac prasce dat a poriadne sa najest a stacilo mi 5 min proste odpad.
V peřině (2011)
V perine sa ma robit , nieco druhe.A nie spievat chujoviny, ale zavrel som obidve ocka, aby som mohol dat jednu hvezdicku.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Pride Babica a mysli, ze ked nieco uvari tak si dobre skore vytvori, ale nie, kucharsky povedane je to neslane, nemasne a je proste odpad kucharskych relacii.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Pre mna najhorsia cast co som videl, neslana , nezabavna, cakanie za koniec , ciastocne pozeratelna takze tento film si nezasluzi cez 50/100 a moje hodnotenie je dost vysoke na dany priebeh v tejto casti teda 45%.
Lidice (2011)
Prvá polovica mna bohuzial uspavala, ale druha uz nie , celkovo ma film zaujal z hladiska historickeho takze hodnotenie 6/10
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Je to super serial , ale treba povedat ze aj tento serial ma ako kazda minca dve strany prva je od 1 po 8. seriu co ma honotenie 78% a druha je 9.seria co bohuzial ma hodnotenie 63% zatial, ale viac to ani nebude ,cez 70 % to urciye nepojde bohuzial ,ale sam Charlie si to sposobil:(
Transformers 3 (2011)
Silné chvíle sa striedali so slabými v tomto filme, aj preto to nebolo také zabavné takže 55% resp. 3/5 hviezdičiek.