Recenze (202)
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Velmi špatné pokračování dobré jedničky a poměrně kvalitní dvojky...
Thor (2011)
Čekal jsem mnohem více :( 50 %
Vyjednavač (1998)
Nevím, proč, ale tohle mě nesmírně chytlo, takže 5/5
Šifra mistra Leonarda (2006)
Film jsem viděl dříve, než jsem pak četl knihu, proto 4/5 (jinak by to bylo jen 3/5) :)
Šílený Max (1979)
Na trilogii Mad Max jsem se zaměřil jen proto, že všichni chválí aktuální 4. díl Road Fury s Tomem Hardym. Z dnešního pohledu (rok 2015) to je první díl děsné Béčko, ale když odhlédnu od zpracování 70. let, je tam vidět spousta zajímavých detailů. Nabušené káry, šíleně rychlé motorky, akce na tu dobu taky dost. Jinak je to dost předvídatelné...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Oceňuji hlavně nápad celého příběhu, který je netradiční a obrací pohádku naruby (jako kdysi u Shreka). Triky fajn, Angelina fajn... Za mě 4 hvězdy.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Děsně předvídatelný děj, akce nic moc, efekty taky, jedna chyba za druhou v logice atd.
Chraň nás od zlého (2014)
Je to 4hvězdový film, ale to bych před tím nesměl vidět film Obřad s A. Hopkinsnem. Oba filmy mají podobnou tématiku i závěrečné řešení (vymýtání), až se děsím toho, kolik je z toho pravda a realita v běžném světě...
Zodiac (2007)
Dlouhý, roztahaný, moc otevřených konců... Chápu, že to je dle skutečné události, což u mě bývá plus, ale tady mě jaksi nedokázalo chytit, nedostal jsem se do příběhu.
Whiplash (2014)
Dobrý film na 4 hvězdy, ale ten otevřený závěr mi tam neseděl... Něco tomu na závěr chybělo, ale nevím, co přesně.