Recenze (26)
Kassandra (1993) (seriál)
Moje máma tuhle telenovelu milovala a mě týrala tím, že jsem se musela jako malá dívat taky.Trauma mám dodnes.
Pumpkin (2002)
Ať už to je nebo není parodie, já si ten film prostě oblíbila.
Lidská stonožka 2 (2011)
Narozdíl od jedničky, která mě osobně přišla trochu suchá, je tohle opravdový gore.Atmosféra hustá tak, že by se dala krájet, hlavní postava dost odporná a nechutná a masakr fakt kvalitní, rejža se prostě ničeho nebál.
Tupíři (2010)
Když máte v sobě omamné látky a okolo sebe další stejně "omámené" kamarády, je tohle ta nejlepší volba pro deštivé sobotní večery.Prosmáli jsme se celým filmem.Nejvíc se mi líbilo parodování toho, co předvádí Stewart a Pattinson v originále.
Stoupat jak dým (1978)
Já u tohodle filmu byla "vypálená" až to nebylo hezký a proto dávám čtyři hvězdičky, protože takhle jsem se dlouho nezasmála, hlavně u scény s Ajax lady :)
Super High Me (2007)
Mě to nudilo a vůbec nepobavilo.Čemu se ty lidi tak smějí?Mě ty jeho vtipy moc vtipné nepřišly, vtipnější bylo to, jak divně hulí.A jako dokument taky nic moc, ani jsem se nedozvěděla nic nového ani zajímavého
Elfen Lied (2004) (seriál)
Je tady snad všechno, drama, romantika, horor, erotika a hlavně brutalita, na což u anime moc zvyklá nejsem.Ale kdo se zamiluje do Lucy-pro něj se stává Elfen Lied dost emotivní.A já se zamilovala na první pohled! Ne jen do ní, ale i do atmosféry a hudby.
Chobits (2002) (seriál)
Přesladké anime, které také končí přesladce.Proto mám raději Elfen Lied.Ale dobře se na to kouká.
Kocour Felix (1958) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů z mého dětství, už proto, že v něm bylo možné všechno, jako například vycestovat na Mléčnou dráhu kde není nic jiného, než mléko :)
Pád (2006)
Roztomilý odpočinkový film s ještě roztomilejším Pacem, s nádhernými lokacemi a vizuální stránkou.