Recenze (71)
Kick-Ass (2010)
Tohle píšu všem co Kick-Ass neviděli..... Podívejte se na to - 90 %.
Ztraceni (2004) (seriál)
První dvě série byly tak dobré, že se jim podařilo stáhnout zbytek seriálu na světlou stranu síly - 88%.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Seru na vás Já du Domů . Eričku dal by sis dortíček, né mami sem nasranej a co sýrovou kroketku, né mami děti ve škole mi řikaj, že sem tlustej, ale ty přeci nejsi tlustý, ale svalnatý, to sem jim taky řikal - 92%.
Iron Man 2 (2010)
Přeplácaná záležitost, film chce, aby byl divák mnohonásobně ohromen, ale je mnohonásobně zmaten, jinak film působí dost odfláknutě jako kdyby režisér spoléhal na první díl, natočil to samé co bylo v jedničce bylo tam toho více a jak všichni víme, někdy je méňe více - 60 %.
Iron Man (2008)
Díky bohu po X-menech další alespoň trochu snesitelná a na nervy nelezoucí Marvelovská záležitost s dobrým obsazením a neokoukaným příběhem - 79%.
Dexter (2006) (seriál)
Nikdy jsem si nemyslel, že budu chovat sympatie k sériovému vrahovi - 93%
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob ... 96 %.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
96%.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Nevím proč, ale nechápu jak se to někomu může vůbec líbit, nikdy jsem na kouzla nebyl a tohle fakt sledovat nemusim nechci a nebudu a Criss už mi leze na nervy - 10%
127 hodin (2010)
Podle mě náramný film a velmi (v kladném smyslu) velké překvapení . Tak smysluplnou kameru jsem už dlouho neviděl . Výkon Jamese je víc než jen uspokojivý a režii se nedá co vytknout . Příběh (sice bez zvratů ale s tím si poradil Boyle) je jednoduše řečeno perfektní, jednoduchý (což z něj vymačkává vše co divákovi měl poskytnout) . Tím vším se mi přímo dostal pod kůži a ještě teď o filmu přemýšlím, přemýšlím o tom jak bych se v dané situaci zachoval já a je to velmi náročná myšlenka, protože bych se asi jako většina z nás do podobné situace nedostal . O tom že je snímek natočen podle skutečné události jsem se dozvěděl až po shlédnutí, to mi příběh ještě dobarvilo - 89%.