Recenze (336)
Iron Man 2 (2010)
Tony Stark je zpět a ve skvělé formě. Tolik hlášek v jednom filmu jsem dlouho nezažil. Špičkování Downeyho, Paltrowové případně dalších je velice zábavné a akční scény jsou vynikajicí i když jsou pouze dvě. Mickey Rourke je skvělý jako vždy, výborný je i Sam Rockwell a Garry Shandling v roli soudce. Přesto si max. hodnocení schovám pro třetí díl. Doporučuji vyčkat do konce filmu na potitulkovou sekvenci, která uvede příchod dalšího z comicsových hrdinů.
Souboj Titánů (2010)
Do sálu jsem vstupoval natěšen ze skvělých trailerů, odcházel jsem rozladěný a zklamaný. Triky jsou průměrné, příběh zběsile uhání kupředu k akčním scénám, které jsou však špatně sestříhané a vůbec Louis Leterrier v pozici režiséra nedokázal snímku vtisknout nějakou vnitřní dynamiku natož emoce.
Gamer (2009)
Dobrý nápad, špatné provedení.
Šťastlivci (2008)
Road movie miluju a tato mne velice potěšila.
Rváči (2009)
Průměrné drama z vězeňského prostředí.
Správná volba (2008)
Velice příjemný počin, který trochu kazí morální konec. Kdo má rád Costnera tomu se film bude určitě líbit.
Turnaj zabijáků (2009)
Až na honičku kamionu s double-deckrem nudná záležitost.
500 dní se Summer (2009)
Film o jednom běžném sblížení okořeněný originálními nápady.
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Slušně odvedená práce.
2012 (2009)
Klasický Emmerich - triky úžasné zbytek ucházejicí.