Recenze (231)
Rango (2011)
Vážně zajímavý anim. film vymyká se všem které jsem dosud viděl a přitom je tak zábavný. Svou originalitou mě okouzlil spousta vtipných scén napětí, vyprávění i hudební provedení navíc to není ani tak dětské jak jsem čekal no pro mě je to dobře strávený čas. Rango je úchvatný svými historkami a akční napětí je geniální. 80%
Simpsons: The XXX Parody (2011)
Stačili mi asi dvě minuty a vypnul jsem to, podíval jsem se na to jen kvůli Simpsonovým a kdyby se mi dostal režisér do ruky asi bych ho uškrtil jak někdo může být schopný zkazit televizní legendární seriál v takový nechutný frašce?! Pro mě nejhorší ze všech odpadů!
Piraňa 3D (2010)
Filmy s Pirani nemám moc rád a ani tohle si bohužel nezískalo mou náklonnost v celku rychle poražené ryby, spousta jen tance a krásných dam a spousta krve to nestačí dvě hvězdy právě za tu krev a masakr a na konec za tu mega pirani. Jinak je ten film velmi nudný. Žádné pořádné akce, vtipy a napětí. Škoda vypadalo to dobře.
Hunger Games (2012)
No myslel jsem že to bude něco jako zabij nebo budeš zabit. Plný silných žen a mužů ale hrály tu obyčejné děti a to byla velká změna příprava a pak teprve hra. Moc mě to zaujalo a líbilo se. Možná některé části filmu mohly být trošku jiné ale nápad to nebyl zlý. 80%
Bastardi 2 (2011)
Tak tohle je opravdu špatné, jednička ušla ale zde jen stále hudba a záběry na město pár debilních hlášek ale jinak opravdu nuda. Těšil jsem se ale byl jsem zle zklamán navíc to zakončení bylo opravdu zlé.
Helena (2012) (seriál)
Další česká sra**a ;) hvězda jen za Marthu Issovou.
Zabiják bez tváře (2006)
Nehorázná debilita! Slabý děj to není děj jen slátanina tohle natočí každý pako s kamerou a pár ujetejma kamarádama hrůza odpad nejhorší ze všech!
Třída číslo 402 (1999) (seriál)
Tohle jsem sledoval jako malý krásný seriál :)) hlavně velice vtipný
Vyměřený čas (2011)
Tak tenhle film se mi moc líbil originální nápad a zápletka, svět ovládaný pomocí času docela síla. Byl jsem spokojen ale chybělo mi větší drama a akce. Sci-fi nemám moc rád ale tohle bylo pěkné a povedené.
Barbar Conan (2011)
Tohle je u mě na hranicí mezi odpadem a jednou hvězdou nakonec jsem dal jednu za pár hlášek a pár scén které ušly. Jinak je to katastrofa předvídatelný děj a naprosté klišé. Silné řeči které k těm hercům ani nepasují věty typu Nepřátele se změní v oceán krve to je opravdu ubohé. Nelíbilo se mi skoro nic protože akční scény jen plné krve a nic moc soubojů kde jen usekne ruku spousta krve a nic víc rádoby drsný děj je nudný a už dost ohraný pomsta je až v příliš filmech žádná originalita a herecké výkony stojí za starou bačkoru a celkově prostě ne. Škoda čekal jsem mnohem víc. V půlce filmu už jsem byl rozhodnutý že to stopnu ale nakonec se překonal a přetrpěl s tím že se něco třeba zlepší ale nic prosté hrůza a děs jedno z nejhorších co jsem letos viděl!