Recenze (89)
Legendy zločinu (2015)
Film za dvě, Hardy za čtyři. Průměr je jasný.
Zvláštní případ (1971) (TV film)
Co mě to připomnělo? Ne, tuhle detektivku jsem v mládí neviděla, ale viděla jsem ( bohužel nedávno) Případ pro lyžaře. Dala jsem jednu hvězdu, to mluví za vše. Musím, uznat, že Zvláštní případ se povedl mnohem víc a i když jsem věděla od začátku, kdo je vrah, tak mě to bavilo. Prostě detektivky se v sedmdesátých letech točili parádní a navrch Lukavský, Kemr, Hlaváčová, Somr... co víc dodat.
Podfukáři 2 (2016)
Bylo tu plno magie, ale chybělo tomu KOUZLO, co na mě zapůsobilo v jedničce.
Na jezeře (2013) (seriál)
Zbytečně natahované, všechny indicie jsou nabídnuté už v polovině seriálu, takže pak už vás může překvapit jen to, že nikdo v Laketopu si není jistej, kdo je jeho otec.
Fanaticky zamilován (2005)
Za ten vymazlený byteček v barvách Red Sox přidávám hvězdu navíc.
Já, Mattoni - Cesta do Londýna (2016) (epizoda)
"Pokuste se zapomenout na to, co jste tu dnes viděli a slyšeli" říká starý pan Mattoni na konci tohoto dílu a já ho beru za slovo. Mé počáteční nadšení z tohoto seriálu pomalu slábne a na tuto extra nudnou epizodu bych opravdu ráda zapomněla, abych seriál ještě vůbec měla chuť dokoukat.
Pařížská blbka (2015)
Přiznám se, nedokoukala jsem. Vydržela jsem zhruba do poloviny, dál už to nešlo. Nezasmála jsem se ani jednou a ještě byl na slečnu, co se v dětství živila jablky z frňákovníku hroznej pohled. Nadsázka, ironie, parodie?! Tak tady to nějak šlo mimo mě. Pařížská blbka mě totálně iritovala.
Barva vítězství (2016)
Za hudbu a emoce, které jsem cítila při olympijských hrách a hlavně za skutečného Jesse Owense prostě musím dát plný počet.
Kingdom (2014) (seriál)
Plný počet za první sérii a plný počet i za tu druhou. Tudíž se mi nemůže nikdo divit, že s nadějí čekám i na tu třetí.
Orel Eddie (2016)
Neuvěřitelný příběh o jednom obrovském odhodlání a velkém kusu štěstí, že to Eddie přežil bez zlámaných křídel. A ten konec mě dojal, přiznávám. :-)