Recenze (89)
Kde vládne zbraň (2014)
Podprůměrný film s velmi nepovedeným koncem, který ho degraduje až na hranici odpadu.
Hacker (2015)
Když jsem odcházela z kina měla jsem v hlavě hodně nelichotivý komentář plný peprných výrazů. Zkrátím to na to, že tenhle akční thriller byl napínavý asi jako Víla Amálka. Na fešáka Chrise se sice moc hezky kouká, ale spojení svalnatého hezouna a geniuse mě fakt nejde dohromady. Celý film včetně konce na mě působil až trapným dojmem.
Anastacia - Left Outside Alone (2004) (hudební videoklip)
U klipů se často nechávám ovlivnit písničkou. Tím pádem musím i tady nadhodnotit jinak celkem průměrný klip.
Návaly pod košem (2013)
Blbost, ale jako bývalá baskeťačka přidám jednu hvězdičku navíc.
Foo Fighters - Breakout (1999) (hudební videoklip)
David Grohl je nejen vynikající muzikant, který umí skvěle mlátit do strun i do bubnů, ale taky umí excelentně zahrát ty největší "IDIOTY". Já ty jejich parodující klipy fakt můžu! :-)
Sněhurka (2012)
Zajímavé zpracování a tím pádem příjemné překvapení.
Kylie Minogue - Timebomb (2012) (hudební videoklip)
Když popík, tak Madonna nebo Kylie. Obě to umí prodat, ale všechna čest téhle malé Australance, je fakt pěkná a to ženský zásadně skoro nechválím.
Na hraně zítřka (2014)
Moc hezky udělané, ale já prostě na Armagedony a pod. nejsem, takže 3 hvězdy je ode mne vlastně velká pochvala.
Ta naše písnička česká (1967)
Z písniček mám husí kůži, ale ty parádní obrázky staré Prahy mě chvilku u obrazovky udržely.
Zakázané uvolnění (2014)
Jako nedělní inscenace na čt1 fajn, ale celovečerní Hřebejkův film? Pro mě asi největší zklamání v jeho dosavadní tvorbě.