Recenze (22)
Game Story (2024) (seriál)
Já jsem nadšen ,minimálně první půlka hovoří o všem co jsem dám zažil .
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Netušil jsme že mě v téměř 50 letech bude bavit animák. Úžasný vizuál ,puberťácký humor a skvělá retro hip hop hudba, kdy ještě stála za to. Určitě musím vidět několikrát, protože v jednom záběru moc dění. A už se těším na pokračování.
Za čárou (2021)
No už jsem viděl lepší kousky ze Segalem . Ale roboti jsou plus.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Je mě 44 let hvězdné války jsem viděl prvně na německém programu ve svých 9 letech.A úplně jsme jim propadl.Každou epizodu jsme viděl minimálně 30×. Miluji tu pohádku, ale z té poslední epizody mám pocit že Disney a Abram SW nesnáší. Tolik vykrádaček nebylo ani v 7 epizodě co tady.A co bylo nejhorší rovnováha nenastala.
Zaklínač (2019) (seriál)
Díky za to. Polský seriál byl děsný,knihy miluji a po hrách jsem se bál že to nebude ono.Ale naštěstí se tak nestalo a já dostal co jsem chtěl.
Strašidla (2016)
Bez příběhu.A křičet v pohádce děvko, je na mě moc.
Gallipoli (2015) (seriál)
Rozhodně nej překvápko v seriálech.
Noc generálů (1967)
Omar Sharif jako německý důstojník? To už to mohl rovnou hrát černoch....:(
Kingsman: Tajná služba (2014)
Takhle jsem se už dlouho nebavil jako u tohoto filmu.Bravo.
Detectorists (2014) (seriál)
Jakožto hledač jsem z toho seriálu unešený.Kdo hledá a tohle už viděl, ví že člověk co to natáčel nás zná.