Poslední recenze (499)
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Hell Fest: Kundí park hrůzy, klasikaaaaaa, dementní mládež a hooooodně pomalý zabiják. Zde hraje do karet opravdu ten Lunapark, který je povedený a pro zombie likvidátora, který se v klidu ztratí v davu a udělá si tu vlastní smrtonostné hřiště to prostě funguje a příznivce žánru potěší. Celkem mě mrzí, že nebyla vysvětlena motivace vraha, ale jinak se mi tento slasher, který má klasicky své klady i zápory celkem líbil.
Arizona (2018)
Tahle role je pro Mcbrajda jako dělaná. On umí hrát takové blázny. Film mi sedl , byl zábavný od začátku až do konce. Prostředí je bléé, totál nuda. Nebydlel bych tam ani za darmo a moc mi tam neseděl Luki Wilson, za mě dostal málo prostoru a jeho osud ve filmu mi jen potvrdil,že šel zrovna kolem. Arizona je zábavná jednohubka pro fanoušky Mcbraida.
21 mostů (2019)
Staromódní krimi thriller plný akcí a zvratů, který má svižné tempo a který jde hned na věc od začátku až do konce. Jsem rád,že takové filmy ještě nevymřely a že i dnes dokážou pobavit a splnit svůj účel.