Recenze (499)
Chained (2012)
Vyšinutý taxikář, který je seriový vrah si vzal na starost malého kluka, kterému zabil matku a udělal si z něj vlastního mazlíčka, poskoka, který za něj uklízí mrtvoly a dělá mu jídlo. Pro mě překvapení, film byl temný, dobře natočený, dějově zajímavý. K vydění byly dobré herecké výkony a konec se kterým jsem nepočítal, takže Chained mě uspokojil.
Fracek (2011)
Šťavnatá prcinka Chloë Grace Moretz byla jediné světýlko v nudném Road movie snímku bez děje. Kdyby se film nenatočil asi by se nikdo nezlobil, ale úplná sračka to zase nebyla a pár fanoušků si nejspíš najde.
Amazing Spider-Man (2012)
Tento Spajdy se prakticky vůbec neliší od původního, proto pro někoho může být tento film zbitečný.
Tři moulové (2012)
Bratři Farrellyové mají za sebou tolik dobrých komedii a teď natočí toto jo? Oh my God.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Tak snad nás takový osud nepotká. Film byl v pohodě, ale už se na něj nepodívám.
El Gringo (2012)
Neurazí a zároveň neoslní. Nedávno natočený snímek Moje letní prázdniny byl o třídu výše. No každopádně na Adkinse se vždy rád podívám.
Můj otec je šílenec (2012)
Začínám mít Sandlera opravdu rád, kromě Jack a Jill ( to byla píčovina ) má v poslední době opravdu výborné komedie u kterých jsem se opravdu hodně nasmál no a Můj otec je šílenec je další povedený kousek. Zajímavý příběh, zajímavé postavy,dobré kecy a kus trapnosti zde lze najít, takže pokud neberete Sandlera jako tupou nevkusnou opici a máte ho v oblibě, tak udělejte popcorn a přeju hezkou podívanou a mrtě zábavy.
The Barrens (2012)
Kasovní trhák to není, ale jako takový horor v lese to vypadá dobře. Atmosféru to má a herci nejsou úplně špatní. Já teda moc nemusím ve filmech nějaké ty halucinace a další pomatené věci, to mě většinou rozčiluje, takže tady hvězda dolů ( Moyer mě tu už fakt sral ), no jinak strašidýlko mě taky teda zklamalo, kurňa, šak je rok 2012 tak něco vymyslím ne.
Hunger Games (2012)
Já bych v tomhle snímku použil naše politiky, ti by se tam upláceli, tunelovali a možná by to byl drsný masakr. Jinak se to dalo, ale místo děcek příště vězně ( Rátha ) a nebo aspoň dospělé.
Probudím se včera (2012)
Orbit žvýkačky, big shock energy a tady odpudivý mádl by vás mohly pobavit, jen to nemuselo být tak dlouhé.