Recenze (499)
Lidé jako my (2012)
Milej, ale pro mě bezvýznamnej film, který mě ovšem přinutil se dívat od začátku až do konce aniž bych nějak kritizoval a kupodivu se nenudil :))
Za borovicovým hájem (2012)
Zajímavé osudové drama, které je místy fenomenální a místy nudné. Herci v pořádku. Délka filmu není v pořádku a menší zkrácení by neškodilo.
Území mrazu (2013)
Rozhodně se nedá říct, že by šlo o nějaký průšvih, ale je pravda, že nějaké to překvapení nebo změna dějové linky by neškodila. The Frozen Ground působí realisticky, ale zároveň nudně a nezajímavě a to hlavně proto, že pan režisér vyloží karty hned po 15 minutách a to může diváka odradit. Mám rád detektivky, které se vyjasní až na konci filmu a ne hned ze startu a pak čekáme jen na to, co na něj najdou. The Frozen Ground je pro mě neurážející podívanou i když mu musím ledacos vytknout.
Kolonie (2013)
Post-apokalyptických scifáren není nikdy dost. The Colony, ve kterém je troška té hororové atmosféry není vůbec špatná podívaná a místy potěší. Spolehnout se můžeme i na herecký kolektiv Fishburne, Paxton a hlavně Zegers.The Colony těží hlavně z té horové zápletky, která je hodně slušně odvedená a těch pár cool momentů se tu najde. Zázraky nečekejte, ale i zklamání, jak tady někteří píší taky ne. Film nenudí a rychle uteče. Pro mě zlatý střed v podání 3 hvězdiček.
Zlomené město (2013)
Chtělo by to přidat trochu více akce a ze slušného thrilleru bude rázem hodně slušnej thriller.
42 (2013)
Pro mě kupodivu chitlavé drama o prvním černém neghmm klukovi co si zapinkal baseball a vytrpěl si rasistické běsnění bílejch. 42 je opravdu dívatelné drama.
Pomsta mrtvého muže (2013)
Dead Man Down není nic originálního a nepřináší nic nového, za to určitě vyniká svým ponurým vzhledem a pokud se necháte unášet pomalu plynoucím tempem a budete si užívat jeho stylovou komorní atmosféru, můžete být spokojeni.
Pot a krev (2013)
Divák se musí sám sebe ptát je tohle vážně od Baye? Trojka roztomile natvrdlých kulturistů rozjedou nevídaně přihloupě zběsilou jízdu plnou neuvěřitelných ( pro mě zábavných ) zážitků, které snad nejdou víc posrat. Chcete vidět natvrdlého Dwayne Johnsona, nerozhodného Mackieho a šéfa všech šéfů Wahlberga jak serou co se dá? Pot a krev je komedie, která vám to umožní.
Mocný vládce Oz (2013)
Barevná pohádka v 3D pro celou rodinu :))
Očista (2013)
Filmu chybí hravost, větší brutalita, větší vynalézavost. Je zde neskutečně mnoho hloupostí a nelogiky a za ten scénář by si James DeMonaco měl ustřelit hlavu. Dá se říct, že se mu tento film totálně vymknul z ruky. Je to velká škoda bo i když je tenhle film fantasmagorie, tak i přes to měl obrovský potenciál a mohlo jít o největší překvapení tohohle roku. Ač tenhle film jen kritizuju, tak přesto všechno dávám 4 hvězdy za to napětí, které vydrželo až do samého konce a mrzí mě, že to tak rychle uteklo ( půl hodinka navíc by neškodila ). ...........Tohle měl natočit James Wan a věřím, že by to byl luxus nad luxusem pro hororové fajnšmejkry.