Recenze (412)
Velká červená jednička (1980)
Velice lenivý válečný film jako příběh.Herci i obsazení se snaží seč můžou ale opravdu velmi mírný nadprůměr 60%
Hon (2012)
Nemůžu si pomoci,ale zas taková pecka jak je zde hodnoceno se mi to nezdá.Doufal jsem v nějakou lynčovací honičku maloměštáků za nevinným učitelem falešně obviněným z pedofilie,ale dostalo se mi jen obyčejné i když poněkud drsnější šikany totˇ vše.I když není to vůbec špatný film napětí je zde zaobaleno do hávu poklidu maloměsta kde se všichni znají a v tom je jediné pozitivum,bohužel snímek působí zdlouhavě i když téma je zajímavé.Pro mě pouhých ale dobrých 70%.
René (2008)
René je velice dobře natočené dokumentární drama v časovém sledu dvaceti let.Paní režisérka Třeštíková si vybrala velice originální způsob jak přenášet svět pomocí času na filmové plátno a ukazovat jej divákovi velice napínavou a poutavou formou.Hrdina snímku René jako skutečná postava se vám tak v časovém sledu vyvíjí a tvaruje jak svými radikálními názory na společnost obecně,tak i jeho život na hraně zákona v průběhu let mapujících jeho život.Velmi zajímavé.
Prohnilí (1984)
Opravdu vydařená francouzská krimi komedoška.Některé situace jsou tak zábavné že se upřímně zasmějete.Co dodat kromě vynikající legendy Philippe Noireta vás budou bavit i plejáda méně známých tváří francouzského herectví ale velmi přesvědčivě-80%.
Atentát (1964)
Atentát je nejlepší československý válečný film všech dob!Tvůrcům se povedlo vystihnout tak napínavým vyprávěním hrůzy a příkoří našeho nejtemnějšího období v českých dějinách,až z toho jede mráz po zádech.V tomto případě na hrdinský čin našich výsadkářů,i když je doposud sporný jeho ůčel pro to co po něm následovalo..100%!!!Heydrichu smaž se v navěky v pekle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muži bez křídel (1946)
Na svoji dobu,hlavně v poválečné euforii jistě velký hit plný vlastenecké hrdosti.4 hvězdičky dávám za sympatické pojetí a přes tehdejší technicky omezené filmové možnosti,za snahu natočit film z jistou dávkou napínavé zápletky o odboji na tehdejším pražském letišti.
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Nezvyklý a přesto výborný westernově laděný film.Když k tomu přičtu tradiční a vynikající obsazení hvězd snímku a geniální hudební spolupráce daných person vznikl tak silný a zajímavý příběh stříbrného plátna.Legendární kult a ikona divokého západu Jesse James v nejnovější a výpravně poutavé variaci na svůj životní příběh.
Nic nás nerozdělí (2012)
Režisér Bayona se chytl smutného tématu katastrofy tsunami kdy indický oceán zaplavil pobřeží asie a zahynulo mnoho lidí.Jak vidno život někdy píše šílené scénáře a tak když je téma dobře zpracováno,není problém aby bylo přeneseno na filmové plátno.V tomto případě se to povedlo a obyčejný suchozemský smrtelník si alespon udělá představu že kromě rájských pláží a idylického počasí se může i zemský ráj proměnit v děsivé peklo způsobené matkou přírodou.80%.
Nespoutaný Django (2012)
Mě se to líbilo,na Tarantina svým způsobem /myšleno dějově/,netypický snímek.Není to nikterak přehnaně zábavná podívaná,jak je většinou u tohoto geniálního filmového pošuka zvykem,ovšem přesto jeho rukopis je poznat na hony daleko.Film je natočen z hodinářskou precizností a není nouze i o drsnější ovšem přesto zábavné scény.Myslím že se po skvělém Pulp Fiction,podařilo Mistru Quentinovi navázat dalším skvělým filmem,z kterého se stejně jako z prvně jmenovaného stane za pár let kult 100%!
Osudový kruh (1970)
Poctivě udělaná francouzská starosvětská kriminálka.Jak vidno takové filmy se už bohužel netočí.Neotřelý a originální příběh plný zvratů a a napětí ve zdravých dávkách tak jak tomu má být.Je zní cítit kouzelný duch evropských krimi tak jak stará škola vždy dokázala vnést do svých filmů a hlavně v tomto ukázkovém případě konkrétně francouzská kinematografie 60-70-tých let dvacátého století.