Oblíbené seriály (10)
Profesionálové (1977)
Inženýrská odysea (1979)
Star Trek (1966)
Po půl století je všechno legrační. Všechno - až na uniformy dámské části posádky: ty jsou timeless a priceless.
Columbo (1971)
Malý pitaval z velkého města (1982)
Kdykoliv se podívám znovu. Je to strhující od první vteřiny - ještě před titulky čte Břéťa hlášení a všichni na poradě si zapisujou: ze zahrádkářské kolonie odcizen tranzistorový rozhlasový příjimač výrobní číslo 12457854, konzerva gulášová, montérky ... a to již zaniká do zvuku znělky. Tak má vypadat zločin a jeho vyšetřování!
Červený trpaslík (1988)
Comeback (2008)
Žena za pultem (1977)
Promítání na TV Barrandov v r. 2010 mě zastihlo v rozpoložení, kdy se mi tento seriál poprvé v životě líbil. Neznám srovnatelného českého scénáristu, který by jako p. Dietl dovedl na jakékoliv téma vytvořit klasický děj, který mě baví a kde čekám, jak to bude dál. Konflikty na pracovišti, několik nápadníků, problémy s dopívající dcerou - všední problémy, suverenně zvládnuté do seriálového děje. Oproti dnešním zvyklostem to navíc plyne rychle a nic se zbytečně nenatahuje. Ta zdůrazněná všednost a každodennost a přitom vizuální pečlivost, mi připadala až téměř skandinávská:-) Zvláštní záležitostí je knír pí. Švorcové, to už by se dnes takto nevysílalo. Ale nebyla v té době s tímto jediná na obrazovce.