Recenze (415)
Zpívání v dešti (1952)
Nádhera, nádhera a ještě jednou nádhera.... Nevím proč se mi tenhle film tak strašně dlouho vyhýbal, ale stojí za to, krásné prostředí hudba i obsazení. Nasmála jsem se, hlavně nejvíce u toho jak přidělat mikrofon, aby ve filmu nebyl vidět. Filmy jak je známe teď museli projít obrovským vývojem a právě tenhle film o jednom z těch vývojů je. Stoprocentně doporučuji....
Jonesovi (2009)
Na závěr klasický romantický film, ale co mu předcházelo mě opravdu bavilo. Výborný nápad o dokonalé rodině, která není taková jak se zdá, ale jak jí chtějí vidět sousedi. Film o jednoduchém přemýšlení olidí s penězi, kteří řeší, kdo má lepší sekačku na trávu atd.....
Osvícení (1980)
Děsivé, Jack Nicholson výborný, ale já si na toho Kubricka asi nikdy nezvyknu:( Věřím, že tenhle film se zařadil do kategorie filmů, které si budu pamatovat hodně dlouho a přeběhne mi mráz pokaždé při vzpomínce na něj. Ale příběh sám o sobě mi přijde jako silně průměrný....
Díky za každé nové ráno (1994)
Super tragikomedie, tak strašně zvláštní a svá až jsem z toho byla nadšená. Rodina Ukrajinců v Čechách za dob okupace, tak ironický humor až to děsí.... Takže úsměv na rty, trpělivost a hurá do tohohle filmu. Jsem trapná, jsem trapná, jsem trapná....:D
Šílený rande (2003)
Bylo to úplně o ničem, ale já si potřebovala odpočinout a stalo se. Takže pokud chcete super film podívejte se na něco jiného. Pokud chcete film, u kterého nebudete muset přemýšlet, nebude vám vadit, že víte jak skončí a chcete se zasmát jednoduchému humoru tak si pusťte tohle:)
Kdo přežije (2000) (pořad)
Zkraťte to tak o polovinu, dejte více soutěží, méně plků okolo a možná to bude zábavnější. Ale velkou výhodu to má, výborně se u toho usíná:)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Za prvni dvě série dávám čtyři hvězdy, za třetí dávám tři a ke čtvrté se raději nebudu vyjadřovat, protože bych kazila průměr hodnocení. Dobrý nápad, ale buď by se ho měli držet a nebo přestat natáčet. Čtyři hvězdy dávám za první dvě série.
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Český seriál, ze kterého mám smíšené pocity, byly zde úseky, kdy jsem se nemohla odtrhnout od obrazovky - třeba díl o tom, jak růžičková přenáší jídlo přes německé vojáky. Potom tu bylo spoustu naivních myšlenek mladé dívky ... Scény,které mne nudily k smrti. Myslím si, že Češi už dokázali, že umí mnohem lépe seriály. Tohle je čistý průměr....
Škola života (2009)
Film,co pohladí po duši s příjemnými herci, kterým se podařilo mne pohltit a věřit jim,že láska je naprosto pravdivá. Jak snadné je, aby se 16 let stará dívka zamilovala do dospělého a elegantního pána? Na jednu stranu je krásné v tomhle věku prožívat první lásku a na druhou stranu je strašně snadné si zlomit srdce. Krásný a jednoduchý příběh, jakých je na světě tisíce.....
Expendables: Postradatelní (2010)
Asi se mi dvojka líbila trošku více, ale oddechovka, lehněte si k filmu a relaxujte.