Recenze (83)
Sedmilhářky (2017) (seriál)
You just got the wind knocked out of you. Nádherná režie, až je mi hrozně líto, že už Jean-Marc Vallée nic neuvidíme. Rodičovská inkviziční linka na prvním stupni skvěle popisující realitu dnešních dní. Různorodost postav můžeme definovat jako: Bonnie, I love this music. Is this Adele? No, it’s Sade, actually. Zajímavé, že tyto ženy sdílely jednoho muže.
Ostré předměty (2018) (seriál)
fuck.
On se bojí (2023)
Nikdy už nebude výlet do večerky přes ulici stejný jako předtím. Popisovat tenhle spektakulární zážitek svým kamarádům je převelice zábavné. První 2 části jsou naprostý scénáristický strop, neotřelé, nenávidím a miluju. Well done Baeu.
Láska a smrt (2023) (seriál)
Candy Candy Candy, I can't let you go, All my life you're haunting me, I loved you so. Je to jako jíst cukrovou vatu, ale Ššššš.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Lepší anime posledních let neuvidíš. 100%
Trojúhelník smutku (2022)
Na lodi bída, bez lodi strop.
Je mi ze sebe špatně (2022)
Touha po zalíbení se, každý se sebe snažíme nějak upozornit, možná i tím, že se tomu vyhraňujeme. Proč ne.
Oppenheimer (2023)
Zážitek, ale obsazení nefungovalo. PS: Poprvé v IMAX, hned z 3. řady
Aftersun (2022)
Na konci bylo prázdno i plno. Nádherně natočený, intimní a s krásným barevným gamutem. Život po třicítce. Připomněl mi Sofii Coppolu a její Somewhere, ale lepší.
Nyad (2023)
Nedávno jsem na Instagramu zahlídl postarší ženu vylézající z vody Key Westu obklopenou skupinkou lidí, nemohla téměř chodit, Nyad. Casting je skvěle vybraný, je to drsný, drsný jsou i povahy, sebestřednost, jednoduchost, vůle. Diana Nyad je mi značně nesympatická, ale také neskutečná.