Recenze (77)
Manželská historie (2019)
Hodně silné. Musím říct že Jsem takové dobré hraní neviděl už hodně dlouho. Celý to na mě působilo jako divadelní hra. Herectví Adama a Scarlett je něco úžasného
Králíček Jojo (2019)
Ačkoli příběh nepřinese nic nového stejně to je v něčem strašně jiné a má to hroznou hloubku. V jednu chvíli hrozně inteligentní humor a v mžiku největší absurdita. Určitě milé překvapení z kraje roku.
To (2017)
Stephen King je génius a tohle se též povedlo. Sympatičtí postavy. Geniální Bill Skarsgård. Super zábava. Právem si ty výdělky zaslouží.
Syn temnoty (2019)
Myslím že by se z toho dalo vyždímat mnohem víc. Škoda, je to celkem nelogické a plný scén které nic neznamenají. Film od kterého nic moc nečekejte.
Rafťáci (2006)
Srdcovka. Když sem byl teenager tak mě to hodně bavilo. I dnes z nostalgie se podívám
The End of the F***ing World - Epizoda 7 (2019) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod druhé série.
The End of the F***ing World - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Pohlazení na duši při shledání.
Živí mrtví - Jak to vždycky je (2019) (epizoda)
Zatím absolutně nejlepší díl.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Hrozně jsem se zasmál. Odpočinkové, vtipné a hrozně dobře uchopené
Láska (2012)
Mocný Haneke a jeho pohled do zákulisí lidskosti. Obraz reality je zde vykreslen tak že se propadnete tak hluboko že už není cesty zpět.