Recenze (514)
Lizzo: Live in Concert (2022) (koncert)
Perfektné, riadne som sa bavila.
Menu (2022)
Excelentná myšlienka, dala som 5* už počas sledovania. Takto sa robia gastro filmy.
Ve jménu nebes (2022) (seriál)
Aj keď mi je táto tematika blízka, tak ma to ku koncu už prestávalo baviť, moc to rozmazávali a nebolo to koherentné. Celkovo sklamanie.
Louskáček a čtyři říše (2018)
Meh.
Trojúhelník smutku (2022)
Toto bola jízda! Uplne brutal sa mi to páčilo, malo to myšlienku, satiru, vrstvy spoločnosti ako na dlani. Len pre inteligentného diváka.
Pamela: Příběh lásky (2023)
Pamela ma bavila v tom, že sa nehrá na hrdinku ani intelektuálku. Proste sa jej to nejako stalo a pláva životom po tom, čo zažila ďalej s nejasným cieľom a to je osviežujúce vidieť, lebo ostatné hviezdy v dokumentoch majú všetko nalinkované a tvária sa, že im patrí svet. Pamela je viac pri zemi a nemá plán. Je to real.
Dívka a moře (2023)
Celkom zaujímavé, len určite to nie je na druhé pozretie. A ste si skoro istí, že sa doplaví na koniec, lebo o čom inak by to bolo, že. Občas trošku zlyháva technika a je vám jasné, že nie je na mori, ale v štúdiu so zeleným plátnom.
Ztracené město (2022)
Nuda.
Kvíz (2020) (seriál)
Veľmi zaujímavé, škoda, že nevieme či to tak skutočne bolo.
Ambulance (2022)
Málo dynamický príbeh neurýchli ani rýchla sanitka.