Oblíbení režiséři (5)
Moje najmilejšie snímky: Nožnicovoruký Edward (1990), Velká Ryba (2003), Mŕtva Nevesta (2005), Ospalá diera (1999), Batman sa vracia (1992), Ed Wood (1994),
Kedy ma sklamal: Charlie a továreň na čokoládu (2006)
Moje najmilejšie snímky: Bedári (2012), Dievča z Dánska (2015), Kráľova reč (2010)
Moje najmilejšie snímky: Pán Prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001), Pán Prsteňov: Dve Veže (2002), Pán Prsteňov: Návrat Kráľa (2004), Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Kedy ma sklamal: Hobit: Smaugova pustatina (2013), Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Moje najmilejšie filmy: Fargo (1996), Big Lebowski (1998)
Moje najmilejšie filmy: Fargo (1996), Big Lebowski (1998)