Recenze (259)
Štěstí na dosah (2006)
Až príliš obyčajná pointa, ale skvelo spracovaná a skvelý Will Smith to zachránil.
Švindlíři (2003)
Bol to v podstate shit, ale Cage to zachranil.
Láska nebeská (2003)
Konečne film o láske, ktorý nie je otrepaný, nudný, ale originálny a ešte aj zábavný. Proste naj, naj, naj, naj, najlepsie co som kedy videl. Super.
Krajina přílivu (2005)
Svojské, odlišné, uchylné(trochu moc), ale aj tak super.
Batman začíná (2005)
Super, super a este raz super. Inteligentne, akcene aj nove, ale su tam aj dobre prvky satareho. Klastor v nepale, kde sa uci bojovat Gotham pod. to ma vzdy fascinoval. Okrem toho skvely Bale a Neeson no proste super. Ja osobne nemam rad Katie Holmes, ale to je moj osobny problem.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Najlepší Seagalov film, aký som videl. Nič viac než akcia, ale aspoň schopne daná dokopy a pekne zobrazená, čo sa Seagalovy málo kedy podarí.
Let číslo 93 (2006)
Bolo podľa mňa strašne dôležité aby bolo povedané čo sa tam naozaj stalo a je super že to neskĺzlo do sentimentu, ale predsa som sa miesta fakt dosť nudil. Bol to skor hrany dokument ako drama.
Šílený rande (2003)
Úžasne stupídne, ale pobaviť som sa celkom pobavil. Škoda len že to bola blbosť.
Hotel Rwanda (2004)
Film pri ktorom som sa ja osonbe slušne nasral a bol som, len kúsok odtoho aby som išiel protestovat pred budovu OSN. Ale aj tak stál za to.