Oblíbené filmy (10)
Nepřítomnost (2011)
V prvej chvíli som si myslel, že toto pozerať nebudem - pomalý rozbeh, nuda, ale čosi mi hovorilo, že to môže stáť za to počkať a stalo sa. Pochmúrna a nenútená atmosféra, ktorá mnohým hororom zúfalo snažiacim sa vystrašiť chýba, vťahuje diváka s pribúdajúcimi otázkami typu o ču tu vlastne ide. Kritici odpoveď nenašli a v zúfalstve film odmietli.
Ďábel v těle (2012)
Napriek všetkej kritike si myslím, že sa jedná o úspešnú snahu podať reálne tragický príbeh posadnutosti, ktorého tragickosť je dotiahnutá do úplného konca. Taká sa aj ukáže snaha o poznanie a hlboký charakter zainteresovaných ako sebazničujúci faktor. Výborné spracovanie, napätie a zvraty , neucelený dej - myslím, že zámer sa vydaril.
Ďábel (2010)
Útěk do divočiny (2007)
Na tomto filme ma najviac zaujal filozofický postoj, ktorý prechádza vlastne od nevinnej rebélie, anarchizmu a apatie k jednoduchej radosti z každodenných maličkosti, až napokon vyústi do existencialistickej problematiky. Navyše sa jedná o skutočný príbeh a kladiem si otázku čo by bolo, keby sa neskončil predčasne.
Hrdost a sláva (2008)
25. hodina (2002)
Myslím si, že táto snímka celkom dobre zachytáva ,,posledné" hodiny na slobode, aj keď miestami pôsobí trochu nedôveryhodne. Povedal by som, že v tomto prípade by mohlo platiť, že menej je viac. Celkový dojem je ale vysoko pozitívny, pretože vydarených okamihov je podstatne viac a nakoniec aj samotný záver mi príde dosť inšpirujúci :).
Insomnie (2002)
Střepina (2006)
Veľmi pozitívne pôsobiaca a reálne zobrazená atmosféra z prostredia gangu doplnená vtipnými situáciami a zaujímavým prístupom k životu a práci policajta, ktorý podľa môjho názoru vôbec nie je skorumpovaný, akurát že má svojský názor na boj s kriminalitou.
Pach krve (2003)
Tu len kvôli mojej topke chcem vyzdvihnúť všetky pokračovania tohto filmu. Film nestráca na kvalite.