Recenze (1 733)
Antikrist (2009)
Trier sám sebe terapeutom. Nezabudnuteľné. 75%
Piraňa 3D (2010)
Chutný treskafest s dvojitou porciou čalamády. Aja je šikovníček a silicon bodies ako vyplnka medzi rybacími okusovačkami proste nemôže nefungovať. Palce hore. 75%
Pohřben zaživa (2010)
Píšem si: Cortés sledovať, Reynolds deškatuľkovať. Čisté klaustro hodné Schumacherových svetlejšich časov. 90%
Red (2010)
Až pri scéne kedy Helen Mirren v nočnej košielke stojí pred rambovým guľometom a drtí prezidentskú ochranku som si uvedomil, že Red má oveľa bližšie k Leslie Nielsenovkám ako k Donnerovkám (v čase najväčšej slávy). Príjemne sledovanie, Bruce určite ešte nie je grandpa, Mary-Louise Parker rozhodne nevyzerá na 47 rokov(!) a Karl Urban charizmou hviezdným starcom bez problémov sekunduje. 75%
Na pokraji smrti (2002)
"A: Máme problem. B: Problém vyriešený. A: Si dobrý!" ...stačí? 10%
Město (2010)
Affleck oproti prvotine režisérky dozrel (bez technických bugov a pekelného strihu), podstivá svižná práca, ktorá sa velice príjemne sleduje. Méty žánrovej špičky (Mann, Scorsese, či Scott) sú oveľa bližšie ako by som kedy na Daredevila povedal. Najvyšší čas začať pravidlá porušovať Ben. 80%
Princ z Persie: Písky času (2010)
A celkom to odsýpalo. 70%
Sociální síť (2010)
Látka nehodná Fincheroveho talentu. 75%
Machete (2010)
Vyčítať Machete tuposť je ako brblať, že Trejo má jazvy. Ja len, že by som od Rodrigueza očakával istejšie režisérke komandy a prehľadnejšiu akciu (tá záverečná Redneck Rampage rubačka mi pripomenula prečo bolo Once Upon a Time in Mexico také jalové). 70%
Climb Dance (1989)
Ari respect. 70%