Recenze (1 733)
Správci osudu (2011)
Príde mi škoda plácanie Dickoviny na behavú romantiku ale whatever, akosi som to čakal. Emily je ubersexi, klobúčnici správne retro a Nolfi debutuje sic šablónou, ale bez prešlapov. Na to že je to látka na 10 minútový kraťas, super. 70%
Jak vycvičit draka (2010)
Trpím alergiou na trola Baruchela. Stači keď ho počujem. 80%
Na vlásku (2010)
Menej spievaniek a viac koníkov a bolo by to dokonalé. 85%
Londýnský gangster (2010)
Skvelá kamera (bokeh rula), štavnatí herci, strávitelná storka a na druhej strane arytmické peklo korunované retardovaným finále z ríše Bolla. Škoda preškoda, sympatické to je. 55%
Nezastavitelný (2010)
Vizual Tony nesklamal. Dodržal všetko čo v traileri sľúbil. 80%
Dál než se zdálo (2010)
Romantika kde hrá 35-ka študentku, to je ako kukať hokej proti čechom. Sice nie debakel, ale zato utrpenie s jasným koncom. Druhá hviezda za Christinu. 35%
Zdrojový kód (2011)
Nič svetoborné z čoho by som sánku po dlážke vláčil, ale rovnko ako Moon, je to podstivá žánrovka, ktorej defacto nemám čo vytknúť. Keby to skončilo "zmrznuté" bolo by to o kus fajnejšie. 75%
127 hodin (2010)
Malé, milé, prchavé. Taký Buried rezal oveľa hlbšie. 70%
Světová invaze (2011)
Sterilita a chaos. Aj shaky-cam má definované mantinely. Roztrasená nebola len ruka kameramana a pero scénaristovo, ale hlavne pokyny režisérovie. Liebesman možno ždímal svoje skilly na maximum, ale nemá na to (na rozdiel od suseda z Joburgu) aby vypľul jediný nápad. Za výsledného šmudlu by som ho doživotne zavrel točiť reklamy na tenisky. Dynamika dobrá, gradácia nulová. 50%
Zelený sršeň (2011)
V momentoch kedy sa začne Gondry vizuálne harašiť som si vravel, aký kto mohol byť skvelý nášup. Žial hollywoodske oprate z toho trčali 90% filmu. Pre mňa jedno z najväčších filmových sklamaní posledného roka-dvoch a vo výsledku taký obyčajne lepší Favreau. Uff! 60%