Recenze (1 163)
Sviňa (2020)
Kniha - kterou neznám, a tak ani nevím říct jak to vypadá s kvalitou - může být ani nevím jak dobrá, stále film je o něčem jiném. Tento film nepřesvědčí, prakticky bez tvořivosti - režisér jako kdyby hned natáčel při jej čtení -. ústřední motiv - politik - jak hrou tak obsahem slabý že by nepřesvědčil ani pár lidí aby ho zvolili do odboru a ne ještě být králem. Některé střípky - herecké výkony - jsou kvalitní no jako celek spíš jen kvůli době zajímavý. Filmy honem-honem protože ideální doba takhle dopadnou.
Jsem božská (2018)
V rámci tematiky nadprůměrný.
Zmizení (2013)
Slabší, málem až televizní, v ničem tady nevidím nadstandardní kvalitu, spíš horší. Těch 86% já nevím co má znamenat.
Shaft (2019)
Slušně natočený no stále jen průměrný příběh, ale kvůli té zábavy tady spíš doporučuji. No a Samuel to je kapitola sama o sebe. V jeho veku jiní hrají již na čtvrt plynu a on pořád jede pecky. 3.5
Vánoční výsadek (2020)
Zředěný ,,rodinný,, doják.
Prací automat (2019)
Vyzerá akoby sa nevedeli rozhodnúť či to bude film-drama alebo lobing nejakej ,,neziskovky,,.
Jmenuju se Dolemite (2019)
Ze začátku s pocitem, že bude to průměrný blbost, no tento má hlavu a patu.
Enola Holmesová (2020)
Já dávam 4 hvězdičky ale taky vysvětlení, protože kopec lidí film ohodnotil s 1hv, což je taky pěkně mimo. Technicky, herecky, scénářem je to na 5hv. Co tu chybí je nedotažený příběh, konec ve stylu - rychle nějak dokončit. Takže pro mě taky spíše 70 procent.
L' Altra metà del cielo (1977)
Průměrná komedie, podle mě se slabším závěrem + tady až příliš rezervovaný Celentano.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Ze severu jsou i filmy lepší, neopoutá ani filmařsky ani herecky, okrem Skarsgårda vysloveně nepřesvědčivý.