Recenze (2 784)
Romeo krvácí (1993)
Bizarní, do sebe zahleděná neonoirová nuda. Čekal jsem mnohem víc.
Nerve: Hra o život (2016)
Trošku guilty, ale dost pleasure. 70%
Bez okolků (1967)
Místy se ta artovost trochu přejídá, ale jinak je Point Blank vizuálně fascinující neonoirovka se stylově chladným Lee Marvinem a andělsky krásnou Angie Dickinson.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Udělat z nekompromisní a stylové jedničky tuctový devadesátkový thriller s dojímáním se na konci, to nebyl nejlepší nápad, Tome.
Doktor Strange (2016)
Jako jsou tam pěkný místa a Cumberbitch je tradičně boží, neříkám, ale originové schéma je ubíjející. Ale do artrocku trochu hozený soundtrack bych si asi pustil. 70%
Hap & Leonard (2016) (seriál)
1. série 70% Četl jsem všechny knížky, takže je jasné, že pro Hapa s Leonardem mám slabost (a hodlám jim trochu nadržovat, když bude potřeba). Jim Mickle si s Lansdalem rozumí, jak potvrdil už v Cold in July, a nejinak je tomu tady. Casting se povedl výborně a i když by to celé mohlo být trochu svižnější a sevřenější, bavil jsem se velmi dobře. Už aby tu byla další série.
Exodus do Šanghaje (2015)
Jako kdyby Troška nebo Renč natočili Hanebný pancharty. Tak špatný, až je to dobrý. Díky Otrlci za ty dary.
Past (1999)
70% Průměrný zlodějský film táhne nahoru báječný Connery se sladkou Zetou-Jones. Dokonce dokážou přehrát i prostý fakt, že on je o 40 let starší dědek.
Jamaica Inn (1939)
Jamaica Inn není typický Hitchcock, stejně jako není typický Hitchcock Rebecca. Na druhou stranu má tahle adaptace Daphne Du Maurier atmosféru, tempo, napětí a kvalitní herecké obsazení. Laughton často tak trochu přehrával, ale zrovna sem se to hodí. Restaurovaný obraz z Blu-raye od Arrow Academy nemá chybu.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Seagal nemá moc charismatu ani ve svých nejlepších kouscích. A přehrávání Tommyho Lee Jonese je spíš trapné než cokoliv jiného. V testu času obstál snad jen zadeček a silikony Eriky Eleniak. 50%