Recenze (245)
Moon (2009)
Něco mezi 3 a 4*! docela oddechové sci-fi a mě se v celku líbilo! na to že je zde jeden herec a robot, tak dost dobrý, velmi hezky natočené a doporučuji
Medailon (2003)
Hrůza, je to celkově nedomyšlené a když jsem nesmrtelnej proč utíkat a vůbec se chovat jak idiot, měl to natočit Joss Whedon a určitě by to bylo úplně jiné kafe, herecky Chan a Lee Evans super, jenže Forlaniho nemusim, ale je pravda, že Evans je v bitkách přesvědčivá! tak půl * za Chana, půl za Evans, půl za nápad a půl * za veselé nepovedené scénky na konci a za akci také, ale je to ztráta času!!!
Disturbia (2007)
Bohužel špatný herec pro hlavní roli a co se bude dít je jasné stále a stále víte co bude za dalších 10 min, nejhorší to není, napětí celkem ujde a vedlejší herci super, ale opravdu až moc předvídatelné, škoda! 5/10
Cashback (2006)
Hej tak to jsem nečekal! opravdu úžasný film!!!!9/10
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Hej viděli jste to vůbec? Trapné to nebylo ani náhodou, jedna z nejlepších komedií, jaké jsem kdy viděl. Jednička na to nemá, tady je vtip za vtipem , propracovaná kamera, spousta legračních nápadů, hezké prostředí, jste blázni!!!!!!Já doporučuji a jen se bavte.
Machři (2010)
Já se moc bavil, něco bylo navíc, ale doporučuji!!!!
Donnie Darko (2001)
To je opravdu super filmek, takovou nudou se prokousat, jen pro krapet zajímavější závěr, to je film u kterýho by mi snad ani nevadilo, aby mi jej někdo odvyprávěl a já ušetřil, můj vzácný čas, lidi neblázněte max. 30% víc nééééé!!!!!
Pan Nikdo (2009)
No začnu chválou, ohromující kamera a efekty, herci též!!!!!!! Ale klidně to mohlo trvat 1000 000 000 hodin a poté nám mohli zdělit, že dítě v bříšku má 9 měsíců, aby si naplánovalo život!!!! Soráč, ale to neberu a že je obrovské štěstí, že žijeme to každý ví a vše náhoda, záleží jak se rozhodnem, tak to jsem vážně nevěděl, moc děkuji, to si musím pamatovat:) Omlouvám se všem co na tom ujížděj, ale já nedoporučuji.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Hodně zajímavě natočený film, ale koho zajímá film o úplně hloupim klukovi a vajíčkách? mě ne 4/10
Spojenec (2006)
Menší chyby tam jsou, ale film nenudí, krapet předvídatelné a zároveń ne, já doporučuji 8/10