Poslední recenze (4)
7 životů (2017)
Už dlouho jsem si neužila žádný film tak jako 7 životů. Noomi Rapace si skvěle zahrála sedm sester a vdechla každé úplně jiný charakter. Skvělá byla i postava Adriana Knowlese. Za mě je to jeden z nejlepších filmů, které jsem v tomto roce viděla. 100 %.
Thor: Ragnarok (2017)
Mám za sebou mnou dlouho očekávaný díl Thora, který mě stejně jako přechozí díly nezklamal. Mile překvapil Mark Ruffalo (Hulk), který zahrál rozzlobeného Hulka opět na jedničku. I nové postavy měly něco do sebe. Potěšil mě také Benedict Cumberbatch (Dr.Strange) - protože jsem nesledovala žádná videa, obsazení a spoilery, vůbec jsem netušila, že zde má být. Humor a akce zde také nechybí, i když toho humoru bych uvítala i méně. Škoda nepřítomnosti Natalie Portman (Jane Foster) a zpodobnění planety Sakaar k místu v Tronovi Legacy (hudba, záporák a podobné potvůrky). Každopádně dávám 4.5 *.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Další skvělý díl Pirátů z Karibiku, na který jsem se už dlouho těšila a konečně se ho dočkala. Protože Piráti jsou moje srdcovka a vždy budou, šla jsem rovnou na 4DX - vůbec jsem nelitovala. Bála jsem se, abych neodcházela z kina zklamaná, jako tomu bylo trochu při čtvrtém dílu Pirátů, ale naštěstí se to tentokrát nestalo. Skvělý děj, akce, efekty, nápaditost,....a taky trochu Orlanda (Willa Turnera) a Keiry (Elisabeth Swan), za které jsem byla nesmírně ráda a jejich společná scéna mě vážně dojala. Johnny (Jack Sparrow) byl samozřejmě opět velmi vtipný (i když některé hlášky bych klidně vynechala) a ztřeštěný. I Gibbs velmi potěšil. Za mě 90 %.