Oblíbené filmy (10)
Kouř (1990)
Bio Ráj (1988)
Cesta z města (2000)
Amélie z Montmartru (2001)
Faunův labyrint (2006)
Škoda, já ji to opravdu přál.. Ale možná, kdo ví...
Tenká červená linie (1998)
Pro mě - především díky zcela novému psychologickému rozměru - je to nejlepší válečný film. Vojín Ryan se pak řadí do douhé řady konvenčních, technicky vytříbených válečných snímků...
Nový svět (2005)
Malick miluje člověka.
Fontána (2006)
Danteho alegorie pro 21. věk.
Příběh Modré planety (2004)
Překrásné obrazy, překrásná alegorie. Hledejme krásu v jednoduchosti každodennosti. Jen tehdy, pokud to dokážeme, pochopíme skrytou krásu světa kolem nás.
Mise (1986)
Nesporně životní role Jerremy Ironse (protože zas tak dobrých filmů moc nenatočil).