Recenze (2 320)
Stíny mrtvých (2001)
Čekal jsem od toho více...
Nástrahy velkoměsta (1984)
Artémioooooo....
Láska nebeská (2003)
Hezká komedie a romantický film v jednom.... Děti nekupujte drogy.... staňte se hvězdou a budou vám je dávat zadarmo :-)
Iluzionista (2006)
Skvělý film, který se sice trochu táhne, ale ten konec vám to vynahradí. Alespoň mně to vynahradil... Plus tu máme mou oblíbenkyni Jessicu Biel a opět je krásná... :-)
Hledá se Nemo (2003)
Příjemná pohádka jak pro malé tak pro dospělé...
Liga výjimečných (2003)
Takový lehce oddychový film, ale je to trochu přehnané..
Muži v černém (1997)
Je to hlavně výborná komedie... škoda, že dvojka se nedrží tak, jako jednička .
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Páni scénáristé si zřejmě myslí, že pokud každý třetí slovo bude ku*va tak to bude k popukání.. místy i ano ale většinou na hranici trapasu.
Účastníci zájezdu (2006)
Pěkný film který má: Děj, skvělé obsazení, hezké dialogy.. co chtít víc?
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Pěkný film o prosťáčkovi, který ke "štěstí" došel... A pamatuj, že nesmíš nic vidět, ani slyšet, ale zároveň všechno vidět a všechno slyšet :-)