Recenze (1 868)
Addamsova rodina (2019)
Vážně jsem se na Addamsny moc těšil. Bohužel přišlo velké zklamání. Chyběl mi tam ten morbidní humor který byl v hraných filmech a seriálu. Tohle byl prostě dysney animál rodinný s píničkama :(
Kung prásk: Smrtonosná smrt (2002)
český mongoloidní dabing mě pořád baví
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Mirek Dušín IPmuž, tentokrát přiletěl ošahávat dřevěný věšáky i do země nejchytřejších... Vymlátil tam všecky ty kataretisti, vojáky, baleťáky a to měl 79. let a ještě rakovinu. Kam se hrabe Betmen nebo Yrónmán. Na druhou stranu mě tenhle díl bavil nejvíc. Dost pomohly i scény s Bruce Leem. Ať nežeru 79%
Ip Man 3 (2015)
Mirek Dušín mistr hekajících baleťákú, dává na držku Tajsnovi. Upřímně, už jsem se u 3. dílu hodně nudil. Jedna navíc za Bruce Leeho.
Děti (2008)
další povedený antikoncepční kousek :) Perfektně buduvaná hutná atmosféra
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
jedna z nejlepších komedií, bestiálně nahláškovaná.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Od Megan bych se nechat klidně požvejkat :) Jinak standart teen horůrek.
Skandály ze života zvířat (2008)
taková blbina na jedno zkousnutí
Náhradníci (2009)
Krutá realita která se rychle blíží. 89%
Bohové Egypta (2016)
digitální pohádka pro puboše. Na jedno zkouknutí se to dá.