Recenze (182)
Rychlý Stripes (2005)
vůbec to nebylo tak dementní, jak jsem čekala, zebřík byl roztomilý a příběh - v rámci možností - zábavný. "Tvůj táta je kůň a máma plot?" :D (to jsem se fakt zasmála :) )
Hurá do basy (2006)
pár vtipností, pár trapností, těžce nesympatická postava "mstitele" a docela sympatická "jeho oběť" a pán s kačenkou :) Pro ukrácení nudy v buse SA to stačilo.
Božský Evan (2007)
jedna hvězda za zvířátka
Noc v Roxbury (1998)
no, nemám prostě ráda filmy, kde mi není sympatická jediná z hlavních postav a celou dobu tiše doufám, že aspoň jedné z těchto postav někdo pořádně rozmlátí držku.
Pomsta je sladká (2003) (TV film)
"Píšu knížky pro děti... (jednu vytahuje) přečtu Vám... (listuje) pár stránek!" :D Jinak neškodná ptákovina, která ve mě kupodivu nevyvolávala pocity trapnosti, takže za dvě.
Bobule (2008)
nebylo to úplně blbý, ale tak nesympatickou hlavní postavu jsem už dlouho neviděla. A ten jeho kamarád byl taky trotl.
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Nádherně zpracované, a ten závěrečný zasluněný obraz mi vždycky vžene slzy do očí - krásná (vizuálně) rodinka, naproti tomu Elsa byla ale strašná vobluda :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
tak divadlo přineslo rozhodně mnohem intenzivnější zážitek, ale film taky super. Ale teď mě napadá, že kdybych to možná viděla v opačném pořadí, bylo by to jinak...
Zoolander (2001)
Možná si to někdy zkusím pustit znovu, ale napoprvé v TV jsem to musela po "lapálii" na benzínce vypnout. Ten Stilerův trademark-ksicht mě i za tu chvíli totálně psychicky vyčerpal :)))
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Musím říct, že na tuto ptákovinu se vždycky ráda znovu podívám. A nejvíc se těším na Arnolda, nemám ho nějak zvlášť ráda a tohle je podle mě jeho nejlepší role ;)