Recenze (78)
Kat (2004)
Nostalgie z ranného věku a jeden z filmů, který byl na výběr v rodinném "platu"...Bitka s rusákem je naprostej kult!!!
Fantastická čtyřka (2015)
Kvalitou i záporama naprosto stejný film jako loňská Godzilla..3/5* Josh Trank si myslím že i umí, už jen ten vizuál stojí za pochvalu, ale tohle je prostě šablonovitý příklad kdy studio drží pevnou ruku nad režisérem..Těmahle svýma blocbusterovýma "by the book" scénářema naprosto ničí tu mladou režisérskou kreativitu a ty snímky jsou předem odsouzený k záhubě...Ten samý průser byl i s Robocopem a tak to pujde dál a dál....
Sinister (2012)
Pure evil :))
Young Ones (2014)
luxusní "falloutovský" vizuál, bohužel s naprosto nezajímavým příběhem...3.5/5*
Borgman (2013)
Když se řekne divnej film, vybaví se mi... Borgman..
Insidious 3: Počátek (2015)
Pro tento díl se dokonale hodí výraz : InSHITdious .. co tohle bylo za vejmrd, takhle dlouho jsem neblil ani nepamatuju...
Dobrou, mámo (2014)
Pseudoart ??? Kurva-že-jo !!!!!!
Freddy versus Jason (2003)
"Toho brankáře muselo něco nasrat !" :D
Terminator Genisys (2015)
Rutinní režie, zpackanej casting (Courtney apelát na snad celoživotní malinu), nulová atmosféra a scénář metastázový debility vs naprosto famózní Arnie..No ani nevíte jak mě mrzí že to takhle dopadlo a je opravdu neskutečný jak dokáže filmu vydobít 3* jedna postava...
Bad Blood (2014)
Další exkrement z Eliho továrničky na exkrementy...