Recenze (58)
Tajný život mazlíčků (2016)
Ajajaj, jak mě ty trailery vždy navnadí.. chechtal jsem se u nich a těšil se na nový animák jako malý dítě (pro které je film vlastně určen :) ). Mno jak už psal někdo níže, začátek filmu super, sranda, říkám si že tohle se tedy děje u nás doma když odejdeme.. :) ale pak se děj přesune a nic extra už tam nehledejte..
Trabantem do posledního dechu (2016)
Mno, lehké zklamání. Dost mi chyběl úvod a oproti minulým dílům mi to přijde tak trochu prostěhonemtosestříhamedámetamtohleatohletoašupstimven. Někdy v půlce jsme si s manžou řekli že nás to vlastně moc nebaví.. Jako celek pro mě nejhorší ze všech dílů, ta 3* je za odvahu.. Ale fandim pičo dál ;)
Hledá se Dory (2016)
Což o to. Je to pěkné, je to sem tam úsměvné, ale na druhou stranu těch "smutných" scén je tam na dětský film podle mého až moc. Asi jsem byl až moc natěšený a prostě to nedopadlo..
Jak přežít single (2016)
Sem tam se zasmějete, sem tam trapnost bije do očí. Příliš dlouhá stopáž..
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Tak po delším čase jsem se zase u animáku fakt bavil a místy i řechtal. Jako rocker bych sundal hvězdu za hudební podkres, ale vzhledem k pohodovému večeru který mi Zootropolis připravil to neudělám ;)
Pečovatel (2014)
Hnusný? Ano. Mrazivý? Ano. Napínavý? Ano. Koukal jsem svrcklej na sedačce až do konce? Ano. Takže tak.
Vzpomeň si (2015)
Mno tag kam se hrabe jakýsi stařík lezoucí z okna z kterého byli všichni tak uprdění.. Tohle byl fakt dobrej biják.
Deadpool (2016)
Sem tam vtipná hláška, sem tam trapná hláška. Trochu moc ukecané a místy až nudné. Za mě tedy žádný skvost.
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
Díky ukázkám v TV jsem se těšil jak malej.. Po shlédnutí jsem utřel slzu zklamání a šel si s nasraným mumláním lehnout..
Kolonie (2015)
Tak sice jsem čekal větší pecku, ale i tak to bylo silné a napínavé jak kšandy. Ve filmu naštěstí žádné větší hnusárny neuvidíte, ale možná to co si představíte bude ještě horší. Nejhorší ale je že se tohle mohlo dít cca 40 let..