Recenze (446)
Slunovrat (2019)
Důstojný následovník Wickermana. A šlo to i bez digitálních včel! (Toho medvěda si nevšímejte...) Takovéhle filmy mám fakt rád. Sice mi gore obecně moc nesedí, ale Slunovratu sem tam to střevo či mozek prominout musím, protože zbytek je fascinující výlet do Švédských luhů a hájů.
Anime je tady (2019)
Hodinové propagační video NETFLIX na jejich originální tvorbu (nebo zakoupenou, v případě NGE). Od něčeho, co se jmenuje Enter the Anime, jsem čekal o dost víc. Sice vizuálně dobře zpracovaný, ale po stránce obsahu zbytečný "dokument"..
Kořist (2019)
Takový ten film, kde jedna z postav hodinu běhá s otevřenou zlomeninou nohy, jako by se nechumelilo, zatímco já se pak sotva vybelhal z kina, protože jsem si přeseděl nohu... Mile přiblblé, ale znovu to vidět nepotřebuju.
Flinch (2019) (pořad)
PG verze SAW. Japonci se s post-nukleární situací vyrovnávali natáčením Godzilly, Britové řeší Brexit tímhle.
To (2017)
Informační technologie jsou pro některé lidi děsivé.
Hellboy: Královna krve (2019)
Je to krvave (skoro tolik glory killu jako v Doomovi), s divnym humorem, zvlastnim uspechanym pribehem, kde se hrozne rychle skace mezi atrakcemi, aniz by se tam rozvadely nejake vztahy postav, celkem fajn herci a tak hrozne edgy a cool jak opilej pubertalni panic v autobuse mestsky hromadny dopravy. Ale me to bavilo, narozdil od vetsiny kinosalu...
Úniková hra (2019)
Pokud myslíte, že je Kostka moc stará a kanadská a Saw až moc krvavé a nechutné, přichází konečně ta správná variace i pro vás. Sám jsem si několika Escape Room prošel, ale naštěstí jediná věc, která se během toho pošramotila, bylo ego. Nikdo na mne nevyrukoval s místností v podobě horkovzdušné trouby ani jinou lahůdkou. Na druhou stranu taky žádná únikovka nevypadala tak úchvatně jako některé zdejší "pokoje".
V pasti (2018)
Slepé místo se Sandrou, co vypadá trochu jako Michael Jackson. Teď ještě natočit nějaké Hluché místo a bude to komplet.
Thanatomorphose (2012)
"Nic mě nebaví, nic mě nezajímá, skoro mám pocit, jako bych hnila zevnitř...", říkala si mladá studentka. A měla pravdu.
Total Recall (2012)
Takové na první pohled hodně drahé béčko, u kterého jsem si polovinu děje nebyl jistý, kde se vlastně odehrává a u druhé mi to bylo jedno. Pár pomrknutí směrem k původní verzi, i když slovo "sofistikované" by si scénáristé museli nejdřív najít ve slovníku, pár dobrých akčních scén, několik minut čiré demence a ... to je asi všechno. Viděl jsem kinoverzi, ne DC, který je prý lepší, ale myslím, že do téhle vody podruhé nevlezu. Průměr.