Recenze (3 324)
Konec rozkvětu (1972)
Dobový akčňák, který vzhledem k prajednoduchému scénáři zestárl, nicméně poctivá filmařina, která neurazí. A finále se povedlo.
Hrozba smrti (2024)
MMA neowestern, který zabaví, ale nijak zvlášť nepobaví.
Plyšový medvídek (1994)
Psychologický film bez psychologie a s téměř nulovým dějem.
Interstate 60 (2002)
Staré známé pravdy ve velmi elegantním balení.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Není to jen o výborné Báře hrzánové, i její přihrávači podávají solidní výkony. Kromě toho inscenace i přes svoji délku nestačí začít nudit.
Kozoroh 1 (1977)
Dobrodružný konspirační thriller, který beznadějně zestárl.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Pět dílů Twin Peaks celkem v pohodě, až jsem si říkal, že to nízké hodnocení tak úplně nechápu. Po posledním díle jsem pochopil, to bylo jak béčkový horror...
Tulák z širých plání (1973)
Nebýt tam několika fakt povedených scén, dal bych 2*. Ten nadpřirozený prvek mi nesedl.
A dýchejte klidně (2018)
Pomalé sociální drama, které ale ve finále funguje velmi dobře.
Děsivé dědictví (2018)
Tak trochu jiný horror. Kdybych neviděl dřív Midsommar, byl bych trochu na rozpacích. Takhle jsem si užil rukopis Ari Astera a výbornou výtvarnou stránku.