Poslední recenze (52)
Michael Jackson - pohled do soukromí (2003) (TV film)
novináře by měli pověsit...
Skins (2007) (seriál)
1. série téměř 5*, druhá už malinko horší, ale o něčem svědčí už to, že jsem konec druhý série, tzn loučení s postavami, obrečela jako želva... Po zhlédnutí střetí série dodávám, že nový postavy vytvořily totálně jinej seriál, postavy maj trochu jiný trable, ale jsou skvěle vybraný, věichni herci jsou dobrý. Čtyři hvězdičky seděj na všechny tři.
RocknRolla (2008)
Nemůžu nedat pět.. RocknRolla je stylovej, vymakanej, promyšlenej a hlavně třeskutě zábavnej film, u kterýho jsem se nenudila ani vteřinu. Musela jsem si ho pustit několikrát, jak se mi po některejch scénách stejskalo. Z mnoha zmiňuju části s One-Two a Mumbles, jak kradou eura, anebo naprosto bravurně natočenou milostnou scénu, ta nemá na filmovejch páskách konkurenci.. šup šup, zip, cvak. A těch hlášek! Navíc mě dost překvapil Mark Strong v roli Archieho, jednak je až děsivě podobnej Andymu Garcíovi, a druhak má neuvěřitelný charisma, nikoho lepšího bych si v týhle roli neuměla představit. Cejtim v kostech, že nezůstane u pár zkouknutí.