Recenze (339)
Běž, chlapče, běž (2013)
O několik úrovní výš nežli NP.
Hrdinové (2010)
Sázela na jiného chlapce. To ty brýle! Ale nakonec na tom nesejde, který z nich náhodou jede kolem. Protože ta cesta je celá přitažená za vlasy. Dětská interpretace světa však byla nadstandardně zábavná, napínavá a romantická. Jasně převyšovala tu část s dospělou road movie. Ta v podstatě nikam nevedla, byla rozpačitá, nijaká, zbytečná.
Eva a rok ohnivého koně (2005)
Celou dobu jsem měla intenzivní pocit, že bych měla Evě okamžitě pomoci, protože nikdo jiný to v tom drasťáku neudělá!
Modrý pták (2004) (TV film)
Neuvěřitelné, co jedna malá holčička může vydržet a u toho zůstat něžná, rozumná a morální. K tomu podává skvělé sportovní výkony, ve škole je bystrá a stihne i dramatický kroužek. A to není všechno, ta dívenka dělá plnohodnotnou matku svému postiženému bratrovi! A to ještě není dost. Ona toho bratra hájí před ústavní péčí! Má ale jednu nedokonalost, je natolik submisivní, že irituje všechny blbečky ve škole. Asi svou dokonalostí.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Líbí se mi metafora smrti, času i lásky. Líbí se mi, když někdo hledá pomoc pro kamaráda, který si sám pomoc nemůže. A líbí se mi, že se nakonec vrátí domů. Hodně se mi líbí Hellen Miren a také Keira, ale úplně nejvíc se mi zase líbí Edík.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Horor pro děti. Skvěle zahraný, příjemně vtipný, neotřele zajímavý ve vztahových interakcích, neskromný ve své výpravnosti.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Tak jsem konečně pochopila, co děti láká na kultovních pirátech. Podle mého to, že rodiče ho považují za dětský a on je to film min. 12+. Ty kreatury jsou velmi rafinované. Co to asi dělá s předškolákem před usnutím?
Volání divočiny (2020)
Jako rodinný film neměl Buckův příběh chybu. Osobně bych však uvítala reálná zvířata, a to i za cenu mnohem méně atraktivních manévrů, výrazů a pohybů. Naštěstí Omar Sy a Harrison Ford byli naprosto přirození. Po Příběhu psa a Psím poslání je ale laťka příliš vysoko.
Zemřít šťastný (2018)
Tolik příjemného humoru během vážného filmu jsem dlouho neprožila. Vzájemný vztah mladých manželů, jejich postoje k dědovi, dědova láska k vnukovi, nebo generační nenávist k sousedovi - vše dokonale ilustrované, poctivě zahrané a bez zbytečného patosu.
Probuzení (2005)
Uhlazené, povrchové, ale z hlediska rodinné soudržnosti příjemně vřelé.