Recenze (40)
Debris Documentar (2012)
CptPeroxid nazval Doru bohem, ja idiotem. Neni to takovy peklo jako Melancholie, ale i tak by potreboval par facek
Experiment (2010)
to je ale svinska sracka oproti originalu
Tomorrow Will Be Better (2012)
Pro Vlašimáka povinnost.
Živí mrtví (2010) (seriál)
1.serie: 100% 2 serie: 95% 3. serie: 70%
Mučedníci (2008)
po tomhle lidi omdlevali? he!!! Třeba Japonci by slíkání z kůže natočili v přímém záběru. Slabota jak příběhem, pointou i násilim.
Srbský film (2010)
5* ale vidět podruhé to asi nechci(zatim)
Slunce, seno, jahody (1983)
Píčovina jak cyp. Ale pro mě to má kultovní status. Jako malej sem na to čuměl furt a furt sem hlásil repliky z týhle trilogie.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Eva Chaloupková je ku*da jak řemen, takže za 5*. Ale jinak samozřejmě zprávy špatenka, patetické a trapné.
Sebevrazi - Love story z onoho světa (2006)
Dal jsem si to před spaním a fakt to na mě zapůsobilo. Jen nevim co by se mnou tenhle film udelal před třemi lety, když jsem byl ve sračkách. Patrně bych se chtěl dostat do tohohle světa, seznámit se s rusákem a pak potkat tak krásnou ženskou jako je Shannyn Sossamon(což bych ostatně chtěl i ted).
Stalo se (2008)
Podle mě lepší než nějaká Válka světů.